×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ، ام البنین محمدی مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ ساری با بیان اینکه جشنواره خیرین مدرسه ساز با شعار «رویش نیک اندیشان جوان » ۱۶اسفندماه سال جاری در باشگاه فرهنگیان برگزار می شود، گفت: در این جشنواره بیش از ۲۰خیر مدرسه ساز و مدرسه یار که در حوزه های مختلف فعالیت داشتند تقدیر به عمل می آید.

مدیر اداره آموزش و پرورش ناحیه ۲ساری با بیان اینکه جشنواره خیرین مدرسه ساز با حضور استاندار مازندران و مدیرکل آموزش و پرورش مازندران برگزار می شود، افزود: اداره آموزش و پرورش ناحیه ۲ساری بیشترین خیرین مدرسه ساز را در استان مازندران دارد.

وی یکی از اهداف این جشنواره را تبیین فرهنگ مشارکت در حوزه مدرسه سازی دانست و بیان کرد: در عرصه‌های اجتماعی شاهد حضور خیرین در سنین بالا هستیم که باید با آموزش‌های لازم و ترویج فرهنگ خیرخواهانه بین جوانان، فرهنگ مشارکت اجتماعی را گسترش دهیم.

محمدی با بیان اینکه اجرای این برنامه با مشارکت دانش آموزانی که در مدارس خیر ساز تحصیل می کنند برگزار می شود، گفت: آموزش و پرورش برای ارتقای فرهنگ و توسعه علمی کشور نیازمند مشارکت خیرین نیک اندیش در حوزه های مختلف است.

مدیر اداره آموزش و پرورش ناحیه ۲ساری با بیان اینکه در آموزه های دینی ما بر کار خیر تاکید شده است، گفت: خداوند در سوره بقره می فرمایند: نماز را بر پا دارید و زکات بدهید و بدانید که هرچه از کار خیر برای خود پیش می فرستید، آن را نزد خدا خواهید یافت و به تحقیق خداوند به همه کارهای شما آگاه است.

وی با بیان اینکه هیچ کار خیری را نباید کوچک بر شمرد، تاکید کرد: برخی اعمال و کارها از نظر ما یک کار کوچک و بی ارزش باشد ولی از نظر خداوند، بسیار ارزشمند است.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false