×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش خبرنگار رخداد شمال از ساری ؛ زین العابدین نوکنده رئیس آموزش و پرورش ناحیه دو ساری در دیدار صمیمی با دانش‌آموزان دبستان صمدایی ، هدف از سفر معنوی راهیان نور ، را تکامل انسانی و حیات طیبه بیان کرد.

رئیس آموزش و پرورش ناحیه دو شهرستان ساری ، در جمع ستاد راهیان نور گفت: ایران قوی زمانی اتفاق می افتد که بر پایه مردم سالاری دینی و الگو پذیری از شهدا و رهنمودهای مقام معظم رهبری باشد.

وی شهدا را خاص ترین اشخاص نزد خداوند دانست و بیان کرد: زمانی سیره و نوشته های شهدا را مطالعه می کنیم به رکن اصلی عبادت که نماز است برمیخوریم که انسان را از همه پلیدی ها و زشتی ها دور می کند.

نوکنده اهمیت به اردوهای معنوی راهیان نور را از اولویت های دستگاه تعلیم و تربیت دانست و ابراز کرد: راهیان نور همان مسیر رسیدن به پیشرفت و تکامل انسانی و حیات طیبه است. ترغیب و تشویق دانش آموزان به عنوان میراث دار خون شهدا جهت بهرمندی از معنویات مناطق عملیاتی یک وظیفه سنگین بر دوش یکایک نیروهای ستادی ، مدیران و معاونین مدارس است.

در پایان اعضای ستاد برگزاری اردوی راهیان نور به ارائه مطالب و نظرات در خصوص سهمیه های اختصاصی و اقدامات لازم در انجام هرچه بهتر این سفر معنوی پرداختند.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false