×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ؛ سیدمحمد رسولی مدیر آموزش و پرورش شهرستان قائم‌شهر در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان با بیان اینکه یکی از چالش‌های تحصیلی ما در شهرستان قائم‌شهر، چیدمان نادرست مدارس است گفت : همین امر جابه‌جایی مدارس را سخت کرده ولی با این وجود برای توجه بیشتر به مدارس حاشیه‌ای مدرسه شاهد بنت‌الهدی که در محدوده راه‌آهن قرار دارد با مدرسه اسوه ۲ در کفشگرکلا ادغام و به مدرسه امام خمینی(ره) واقع در رینگ داخلی منتقل می‌شوند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قائم‌شهر گفت : در سال تحصیلی ۹۵ـ ۹۶سیاست‌های راهبردی ۲۰گانه را تدوین و طراحی کردیم، اظهار کرد: برای سال ۹۶و با دستور مدیرکل اداره آموزس و پرورش استان پنج برنامه به عنوان برنامه محوری و کلان قائم‌شهر در نظر گرفته شده  و اولویت ما اجرای این برنامه‌ها است.

رسولی افزود: ایجاد فرصت برابر و عدالت آموزشی در فضا، تجهیزات و منابع انسانی و ساماندهی نیروی انسانی یکی دیگر از سیاست‌های ما است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قائم‌شهر تصریح کرد: از ساعت شروع درس تا پایان آن ۱۵۰میلیارد تومان برای آموزش و پرورش هزینه دارد و باید دید خروجی آن چیست؟

رسولی با بیان اینکه تلاش داریم با آموزش کیفی و ساماندهی منابع انسانی خروجی مناسب‌تری داشته باشیم، اظهار کرد: ایجاد مدرسه شاداب و با نشاط هم جزو سیاست‌های پنج‌گانه أموزش و پرورش است و بناداریم با تشکیل کمیته شادابی و نشاط و برگزاری مسابقات ورزشی مدارس را شاداب‌تر کنیم.

وی افزود: سیاست چهارم ما مشارکت همه جانبه معلم، دانش آموز، مدیر، اولیا و مسؤولان شهرستانی است.

رسولی به سیاست پنجم اشاره کرد و گفت: ارتقاء صلاحیت‌های حرفه ای منابع انسانی اعم از مدیر، معاون و معلم در مدارس روستایی ‌و چندپایه از دیگر اولویت‌های اداره آموزش و پرورش است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قائم‌شهر با بیان اینکه نگاه ما استمرار ورود به مدارس روستایی است، تصریح کرد: برای تکمیل این کار در سال‌جاری معلمان راهنما در غالب راهبران آموزشی ویژه مدارس روستایی در سال ۹۵ـ ۹۶ شروع به کار کردند که امیدواریم به فرایند بهتر آموزش و پرورش کمک کند.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false