×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

دلاور بزرگ‌نیا مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران اظهار کرد: ۲۰ موافقت اصولی تأسیسات گردشگری در مازندران خبر داد و گفت :  با اجرایی شدن این تأسیسات گردشگری طبق طرح ارائه شده ۲ هزارو ۴۳۴ فرصت شغلی ایجاد می‌شود.

وی با بیان اینکه امسال طرح‌های گردشگری برای دریافت تسهیلات بانکی به ارزش بیش از ۶۲ میلیارد ریال به بانک معرفی شده است، افزود: ۸ هزار و ۴۱۰ میلیون ریال برای توسعه زیرساخت‌ها هزینه شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران،  از تهیه و تدوین ۵۱ پرونده ثبت آثار تاریخی، طبیعی و معنوی در سال جاری خبر داد و گفت: موزه خصوصی تبریزی در شهرستان نوشهر نیز اردیبهشت ماه سال جاری به لیست موزه‌های استان اضافه شده است.

بزرگ‌نیا افزود:  ۱۳۶پروانه بهره‌برداری با عنوان خانه مسافر، یک اقامت‌گاه بوم‌گردی،متل و هتل آپارتمان و همچنین سه پروانه بهره‌برداری واحد پذیرایی بین راهی صادر شده است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۳۳ هتل، متل و واحد پذیرایی بین‌راهی در استان گواهینامه استاندارد براساس استانداردهای روز گردشگری را دریافت کردند، اضافه کرد: ۶ هتل، متل و واحد پذیرایی بین راهی نیز در حال ارزیابی برای دریافت گواهینامه استاندارد هستند.

مدیرکل گردشگری مازندران ادامه داد: حدود ۱۱ بازارچه موقت عرضه و فروش صنایع دستی و هنرهای سنتی در سه ماهه نخست سال جاری برگزار شد.

این مسؤول با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزش شاغلان صنایع دستی، افزود: دو تفاهم‌نامه همکاری با اداره کل آموزش و پرورش و همچنین سازمان فنی و حرفه‌ای استان منعقد شد و مفاد آن در دستو کار این معاونت قرار دارد.

بزرگ‌نیا در پایان گفت: صدور ۲۸ پروانه تولید انفرادی جدید، تمدید ۱۰۲ پروانه و همچنین ۳۰ کارت شناسایی مهارت آموزش‌دیدگان رشته‌های مختلف صنایع دستی از جمله اقدامات معاونت صنایع‌دستی در سال جاری است.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false