×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۱ خرداد - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال دلاور بزرگ‌نیا مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران در ستاد خدمات سفر نوروزی، با بیان اینکه از ۲۵ اسفند ۹۵ تاکنون ۱۰ میلیون و ۹۶۶ هزار و ۲۴۴ نفرشب اقامت در مازندران ثبت شد، اظهار کرد: از ابتدای طرح خدمات سفر تاکنون تعداد بازدید نظارتی در سطح استان ۴ هزار و ۵۸۶ مورد بوده است که از این تعداد ۲۱۵ مورد تشویق و ۱۷۴ مورد تذکر داده شده است.

وی افزود: مصرف سوخت خودرو سی‌ان‌جی در مازندران ۱۰ هزار و ۸۴۰ کیلوگرم، مصرف بنزین معمولی و سوپر به ۱۰۰ هزار و ۴۵ هزار لیتر در طول خدمات سفر در استان رسیده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران به تعداد بروشورهای توزیع شده در بین مسافران اشاره کرد و گفت: ۱۹۹ هزار و ۹۹۳ نسخه بروشور در بین مسافران توزیع شده است.

این مسؤول با بیان اینکه از ابتدای طرح تاکنون طی بازدید‌های انجام شده ۹ هزار و ۷۱۱ کیلوگرم غذای فاسد کشف و معدوم شده است، ادامه داد: بازدید از سطح شهر توسط بازرسان شهرداری‌ها ۲۰ هزار و ۲۶۲ مورد بوده است.

بزرگ‌نیا بیان کرد: از ابتدای طرح خدمات سفر تاکنون ۱۰ نفر فوت شده ناشی از تصادفات در استان ثبت شده است.

وی با اشاره به اینکه تعداد تصادفی‌های پذیرش شده در مراکز درمانی و اورژانس بیش از یک‌هزار و ۷۱۴نفر بوده است، افزود: تعداد مأموریت تصادفی و غیر تصادفی اورژانس ۶ هزار و ۵۱۵ مورد بوده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران ادامه داد: ۱۴۳ مورد اخطاریه بهداشتی صادره برای صنوف مختلف گزارش شده است.

این مسؤول خاطرنشان کرد: از ابتدای طرح خدمات سفر تاکنون از سوی کمیته بهداشت، درمان و محیط‌زیست ۳۸ مکان تهیه و توزیع مواد غذایی تعطیل شده است.

بزرگ‌نیا گفت: یک‌میلیون و ۱۴۶ هزار و ۸۷۴ نفر از اماکن مذهبی و متبرکه بازدید کرده‌اند.

وی از دیگر خدمات ستاد سفر نوروزی در مازندران را برگزاری برنامه‌های فرهنگی دانست و گفت: ۲۸۷ مورد کنسرت و جنگ شادی در شهرهای مازندران اجرا شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران با اشاره به اینکه ۵۶ هزار و ۲۹۵ مورد نمایشگاه فرهنگی، هنر و صنایع دستی در استان برگزار شد، افزود:  ۱۲ هزار و ۵۲۰ نفر از موزه‌ها ۱۳ هزار و ۱۸۲ نفر از مسافران از اماکن فرهنگی و تاریخی بازدید کرده‌اند.

این مسؤول بیان کرد: از ابتدای طرح نوروزی تاکنون و با تشکیل کمیته اطلاع‌رسانی در ستاد خدمات سفر یک‌هزار و ۶۲۲ مورد خبر و گزارش از این ستاد منتشر شده است.

بزرگ‌نیا از  ۲۰ هزار و ۹۴۳ گشت انتظامی در مازندران خبر داد و گفت: از ابتدای طرح خدمات اجرایی سفر تاکنون ۵۶۷ هزار و ۶۳۴ نفر از کمپ‌ و چادرهای راهنما و امدادرسانی جمعیت هلال احمر مراجعه کرده‌اند.

وی بیان کرد: از ابتدای طرح خدمات سفر تاکنون ۱۲ هزار و ۸۶۷ بازدید از صنوف توسط کمیته نظارت و تنظیم بازار در مازندران انجام شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران با بیان اینکه ۶۱ هزار و ۴۸۰ مسافر توسط قطار جابجا شده‌اند، خاطرنشان کرد: یک‌میلیون و ۸۴۸ هزار مسافر از روستاهای مازندران بازدید کرده‌اند.

بزرگنیا در پایان گفت: ۲ میلیون و ۶۸۰ هزار و ۸۰۰ نفرشب اقامت در روستاهای مازندران به ثبت رسیده است.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false