×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ؛ دکتر آرزو ولیپور مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران به همراه همکاران اداره کل با دبیر اجرایی خانه کارگر تشکیلات مازندران دیدار و گفت و گو کردند.

ولیپور در این دیدار با قدردانی از تلاش و پیگیری برای رفع دغدغه های کارگران ، گفت : حل مشکلات جامعه کارگری باقیات و صالحاتی است که تا ابد می‌ماند و ماندگار می‌شود.

مدیرکل کتابخانه عمومی مازندران با اشاره به اینکه آنچه برای مردم می ماند انسانیت و اخلاق است ، تصریح کرد : دستگیری از مردم و با مردم بودن عاقبت به خیری می آورد.

وی خواستار اجرای برنامه های فرهنگی برای قشر کار و کارگر شد و افزود : مواضع دلسوزانه خانه کارگر برای حمایت از قشر شریف و عزیز قابل تحسین است.

ولیپور از ایجاد بستر مناسب مطالعاتی برای اعضاء خانه کارگر استان در کتابخانه های عمومی خبر داد و افزود : با هدایت این جمعیت ارزشمند و پر تلاش به حوزه ی کتابخوانی ، قطعا تلاش خواهیم کرد سهم خودمان را در برپایی عدالت مطالعاتی برای این قشر زحمتکش ادا کنیم.

مدیرکل کتابخانه عمومی مازندران با اشاره به اینکه در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام تولید ، دانش بنیان و اشتغال آفرین نام گرفته است توجه به کارگران که در خط مقدم تولید هستند از اهم واجبات است ، گفت: قطعا برای دانش بنیان کردن تولید و اشتغال باید پیوند با مراکز علمی و‌اموزشی و در صدر آنها کتابخانه ها به خوبی شکل بگیرد.

نصرالله دریابیگی دبیر اجرایی خانه کارگر تشکیلات مازندران نیز در این دیدار گفت: حضور شما در این مرکز اعتقاد قلبی به جایگاه کار و کارگر و زحمت‌کشان این قشر است.

وی بیان کرد:افتخار کارگران ایران اسلامی به این است که پیامبر عظیم الشان اسلام دست پینه بسته کارگری بنام سعد انصاری را بوسه زد و در انقلاب اسلامی نیز فرمایشات حضرت امام (ره)که فرمودند حق تعالی مبدا کار و کارگریست و مقام معظم رهبری در این خصوص با اشاره به جایگاه کارگر فرمودند: کارگر قلب تپنده جامعه انسانی است.

دبیر اجرایی خانه کارگر تشکیلات مازندران بیان کرد: سهم مزد کارگر در قیمت تمام شده تولید ۱۰ تا ۱۲ درصد است حال چگونه مزد کارگران را مشکل تولید عنوان می کنند؛ باید کارشناسان اعلام نظر کنند.

دریابیگی گفت: باید با حمایت و رفع مشکلات این قشر که ایثار و فداکاریشان زبانزد خاص و عام میباشد، از همه مسئولین بویژه دولتمردان خواست در جهت رفع مشکلات معیشتی، درمانی، اجتماعی و امنیت شغلی آنان بیش از پیش کوشا بوده، تا ایران و کارگر ایرانی الگویی برای تمام کارگران همه دنیا باشند.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false