false
به گزارش رخداد شمال ؛ علی عباسی مدیرکل پزشکی قانونی مازندران در گفتوگو با خبرنگاران ، با اعلام اینکه از ۲۵ اسفند تا پایان روز اول فروردینماه امسال ۱۰ نفر ناشی از تصادفات در جادههای مازندران جان باختند، اظهار کرد: تمام جانباختگان سفرهای نوروزی در جادههای استان مرد بودند.
عباسی گفت: از ۲۵ اسفند سال گذشته تا پایان اول فروردینماه امسال ۱۰ مرگ ناشی از تصادفات در جادههای استان ثبت شد.
وی افزود: تصادفات منجر به مرگ در شهرهای ساری، بابل، محمودآباد، آمل و تنکابن صورت گرفت.
مدیرکل پزشکی قانونی مازندران تصریح کرد: میزان فوتی ناشی از مرگ در مدت مشابه سال قبل ۶ نفر بود که امسال در این بخش با رشد مواجه بودیم.
این مسؤول با بیان اینکه برای کاهش میزان تصادفات لازم است به هشدارهای پلیس توجه شود، افزود: نباید تصادفات مرگبار در جادههای مازندران صورت گیرد.
عباسی میزان معاینات جرحی ناشی از تصادفات را ۵ تا ۱۰ برابر میزان فوتی دانست و گفت: پزشکی قانونی معاینات جرحی هم دارد و این آمار بعد از پایان تعطیلات نوروزی اعلام میشود.
false
true
true
true





































