×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال، حبیب حسین‌زادگان  مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در همایش هیئت اسکواش مازندران اظهار داشت: در ورزش مازندران شرایطی ایجاد شده که جوانان سکانداری رشته‌های ورزشی مفرح و با تکنولوژی جدید را برعهده گرفته و به توفیقاتی دست یافتند.

حسین زادگان  با اشاره به رشد رشته‌های ورزشی تخصصی در استان گفت: باید با کمک اعتبارات ملی و استانی، زیرساخت احداث سالن‌های تخصصی ورزشی مازندران فراهم شود.

وی افزود: هیئت اسکواش مازندران از جمله هیئت‌های ورزشی استان بوده که با مدیریت جدید و جوان توانست در سطح کشور افتخارآفرینی کند و نسبت به معرفی این رشته ورزشی در استان موفق باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با اشاره به اینکه سال ۹۵ سال پیروزی‌ها و مدال‌آوری‌های ارزشمندی برای قهرمانان ورزشی استان در آوردگاه‌های ملی، بین‌المللی و المپیکی بوده است، تصریح کرد: اوج این قهرمانی‌ها در المپیک ریو خودنمای کرده است.

حسین‌زادگان با بیان اینکه امیدواریم با افزایش بودجه وزارت ورزش در سال ۹۶ نسبت به توسعه زیرساخت‌های ورزش‌های تخصصی و نوظهور تلاش کنیم، گفت: هیئت اسکواش مازندران اکنون در زمره هیئت‌های برتر استان قلمداد شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با اشاره به اینکه اسکواش مازندران در گذشته کم‌فروغ بوده و موفقیت‌های چندانی داشته است، تصریح کرد: باید با شناخت آمایش و استعدادهای استان، این رشته ورزشی دارای افراد ورزشکار سازماندهی شده بسیاری شود.

حسین‌زادگان با بیان اینکه زیرساخت‌های مورد نظر برای توسعه رشته ورزشی اسکواش در مازندران فراهم شده است، افزود: مازندران در سال‌های اخیر میزبان رویدادهای بین‌المللی متعددی بوده است.

وی با اشاره به آمادگی مازندران برای برگزاری رویداد بین‌المللی جام تکواندو فجر، گفت: این رویداد اواخر فروردین ۹۶ به میزبانی ساری برگزار خواهد شد.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false