×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۲۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

رخداد شمال ؛ مدیرکل هواشناسی مازندران با اشاره به افزایش برودت هوای استان، گفت: مسافران از اقامت در نوار ساحلی و رودخانه‌ای خودداری کنند.

سید محمدرضا رضوی اظهار داشت: با توجه به نفوذ و تقویت سامانه بارشی به استان، از امروز بارندگی همراه با وزش باد از سمت غرب استان آغاز و تا شب به تدریج به مناطق مرکزی و شرقی استان گسترش پیدا می‌کند.

وی ادامه داد: روزهای جمعه و شنبه بارش متناوب باران همراه با کاهش دما در استان ادامه دارد که بارش در ارتفاعات استان به صورت باران و برف خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی مازندران با بیان اینکه شنبه شب و روز یک‏شنبه بارش‌ها پراکنده و از اواخر روز یکشنبه به تدریج با خروج این سامانه از میزان ناپایداری و ابرناکی در استان کاسته می‌شود، تصریح کرد: روز دوشنبه هفتم فروردین ماه آسمان استان آفتابی همراه با افزایش نسبی دما پیش بینی شده است.

رضوی خاطرنشان کرد: پیش‌بینی شده لغزندگی و اختلال در تردد جاده ای بویژه جاده‌های کوهستانی به دلیل بارش باران و برف دور از انتظار نیست.

وی با بیان اینکه دریای خزر مواج پیش‌بینی شده است، ادامه داد: از فردا تا روز یکشنبه ، عبور سامانه بارشی از روی کشور، سبب بارندگی در اکثر استان‏های کشور خواهد شد.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false