×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ؛ نادعلی کهنسال مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران در نشست آشنایی با مرحله سوم طرح هوشمندسازی یارانه آرد و نان با اشاره به طرح هوشمند سازی یارانه آرد و نان که در دولت سیزدهم تدوین و به اجرا درآمده افزود: سامانه نانینو که به منظور هوشمندسازی یارانه آرد و نان طراحی شده روند توزیع آرد ، پخت و فروش نان را رصد ، ثبت و مورد بررسی قرار می‌دهد.

نادعلی کهنسال افزود: سامانه هوشمند توزیع آرد و نان از به انحراف رفتن یارانه‌های این بخش جلوگیری کرده و با اختصاص سهمیه آرد به نانوایی‌ها براساس عملکرد متعارف تولید و فروش این انحرافات به حداقل کاهش پیدا خواهد کرد.

وی با اشاره به شخصیت حقوقی روئسای اتحادیه‌های خبازان تصریح کرد: با توجه به یارانه اختصاصی به گندم ، آرد و نان همه ما باید در حفاظت از این یارانه و به انحراف نرفتن آن تلاش لازم را به عمل آوریم.

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران به مشکلاتی از قبیل نانوایی‌های استیجاری ، فوت صاحب نانوایی و مشکلات وراث در این زمینه اشاره و بیان کرد: آیین نامه‌ای طراحی و وظیفه هر دستگاه در برخورد با چنین مشکلاتی مشخص گردیده که به زودی ابلاغ خواهد شد.

کهنسال با اشاره به کمک هزینه اختصاص یافته به نانوایان گفت: براساس کمک هزینه ۱۵ درصدی تقریبا بالای ۱۶۰ میلیارد تومان تا بهمن ماه برای نانوایان واریز شد که این مبلغ پس از افزایش به رقم ۳۰ درصد از ابتدای بهمن تا کنون برابر با ۴۲ میلیارد تومان است.

وی با تاکید بر لزوم برخورد با تخلفات صورت گرفته در حوزه آرد و نان گفت: دستگاه‌های مسئول و اتحادیه‌های خبازان با اهتمام بیشتری بر عملکرد نانوایی‌ها نظارت خواهند داشت و با تخلفات صورت گرفته برخورد جدی‌تر صورت خواهد گرفت.

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران از مسئولین مربوطه خواست این نشست‌ها به منظور آشنایی بیشتر نانوایی‌های استان با اجرای مرحله سوم هوشمندسازی یارانه آرد و نان در سطح شهرستان‌ها نیز برگزار شود.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false