×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ؛ دلاور بزرگ نیا مدیرکل میراث فرهنگی مازندران با اشاره به اقامت چهار میلیون و ۵۷۱ هزار و ۹۱۶ مسافر نوروزی در استان گفت: از این تعداد ۸۲۴ هزار و ۸۰۰ نفر در روستاها اقامت کردند و شمار بازدیدکنندگان از روستاها نیز ۴۴۰ هزار و ۸۰۰ نفر بوده است.

وی با اشاره به تعطیلی ۱۹ اماکن که دارای تخلفات بهداشتی بودند اظهار داشت: تعداد ماموریت های اورژانس ۱۱۵ در ایام نوروز دو هزار و ۹۸۷ مورد بوده و ۸۴۰ نفر براثر تصادف در مراکز درمانی پذیرش شدند و چهار نفر نیز براثر تصادف فوت کرده اند.

بزرگ نیا شمار مواد غذایی فاسد کشف شده را چهار هزار و ۲۸۸ تن اعلام کرد و گفت: در ایام نوروز دو هزار و ۶۷۳ مورد بازدید از اماکن اقامتی شهرداری ها و پنج هزار و ۱۰۶ مورد بازدید از اماکن عمومی صورت گرفته است.

مدیرکل میراث فرهنگی مازندران میزان بنزین مصرف شده در ایام نوروز را بیش از پنج میلیون و ۶۰۰ هزار لیتر اعلام کرد و گفت: ۸۲۵ هزار و ۵۱۵ نفر از امامن متبرکه، پنج هزار و ۳۰۹ نفر از موزه ها، سه هزار و ۴۳۵ نفر از اماکن تاریخی و فرهنگی بازدید کرده اند.

بزرگ نیا با اشاره به برگزاری ۲۴۳ کنسرت موسیقی و جنگ شادی در استان گفت: ۹۰ نمایشگاه نوروزی نیز در استان برپا شده است.

وی تعداد ماموریت های هلال احمر را ۱۵۳ مورد اعلام کرد و گفت: از این تعداد ۵۸ مورد امدادرسانی در تصادفات بوده است و ۵۵۳ نفر نیز با مراجعه به پایگاه های هلال احمر خدمات دریافت کردند، همچنین در این ماموریت ها به ۶۱۸ مصدوم امدادرسانی شده است.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false