×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ، سیف الله فرزانه مدیرکل میراث فرهنگی مازندران در گفتگو با خبرنگاران از افتتاح و کلنگ زنی ١٨ پروژه با حجم کل سرمایه‌گذاری بیش از ۵ هزار و ١۶١ میلیارد ریال، در دهه فجر انقلاب اسلامی ایران خبرداد و گفت: در این ایام، یک هتل پنج ستاره، واحد پذیرایی، متل، با حجم کل سرمایه گذاری ٣ هزار و ۶١٠ میلیارد ریال، در شهرستان بابلسر، بابل و نوشهر افتتاح خواهد شد.

وی با اشاره به افتتاح ٩ اقامتگاه بوم گردی در سطح استان گفت: در دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی ایران، این مجموعه‌ها با حجم کل سرمایه گذاری بیش از ٢٣ میلیارد ریال در شهرستان‌های رامسر، بهشهر، گلوگاه، بابل، عباس آباد، سوادکوه و تنکابن، افتتاح خواهد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی مازندران با اشاره به اهمیت رونق تولید و استقبال خوب از ایجاد کارگاه‌های صنایع دستی در سطح استان، گفت: افتتاح ۵ کارگاه صنایع دستی، سفال سنتی، سفال و سرامیک، آموزش لاک تراشی و عمومی با حجم کل سرمایه‌گذاری بیش از ٢٨ میلیارد ریال در شهرستان‌های آمل، ساری و رامسر، از برنامه‌های این ایام خواهد بود.

فرزانه از کلنگ زنی پروژه مجتمع گردشگری با پیش بینی سرمایه گذاری بیش از ١۵٠٠ میلیارد ریال در این ایام خبرداد و افزود: با افتتاح ١٧ پروژه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در دهه فجر انقلاب اسلامی ایران، برای ٣٢۴ نفر شغل، ایجاد خواهد شد.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false