×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲  
true
false

به گزارش رخداد شمال ؛ مهندس سیف الله فرزانه مدیرکل میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی استان مازندران از تعطیلی کامل مراکز تفریحی و اقامتی پذیرایی در استان خبرداد و گفت: ۳۵۰۰ مجموعه تفریحی و گردشگری استان تعطیل هستند.

مدیرکل میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی استان مازندران در جلسه ستاد قرارگاه زیستی مقابله کرونا استان با بیان اینکه با همراهی خوب سرمایه گذاران و بهره برداران تأسیسات گردشگری و براساس مصوبات قرارگاه پدافند زیستی این تعطیلی ادامه خواهد داشت ، با اشاره به وجود بیش از ۳۵۰۰ مجموعه گردشگری تفریحی ، اقامتی و پذیرایی در استان ، گفت: رؤسا و کارشناسان این اداره کل به صورت مستمر بر اجرای این مصوبات نظارت دارند و تا امروز بیش از ۵۰۰۰ هزار مورد بازدید از این تأسیسات به عمل آمده است.

مدیرکل میراث فرهنگی استان مازندران گفت: در راستای سرعت بخشی و افزایش کیفیت نظارت ، از ظرفیت خوب نیروهای یگان حفاظت میراث فرهنگی استان استفاده شده است.

فرزانه با اشاره به اهمیت و توجه به هشدارها و موارد ایمنی از سوی وزارت بهداشت ، گفت: قطعاً، امن ترین فضا برای هموطنان در این ایام ، منازل آنها خواهد بود ، تا با این همراهی، به زودی شاهد ریشه کن شدن این بیماری باشیم.

وی همچنین با اشاره به نظارت و ساماندهی خانه مسافر گفت: با همراهی نهادهای انتظامی ، شهرداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی ، تبلیغات و تابلوهای خانه‌های استیجاری در سطح شهر و جاده‌های بین راهی جمع آوری شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی مازندران گفت: شماره تلفن ۳۳۳۹۱۰۰۷ با پیش شماره ۰۱۱ به صورت شبانه روزی ، آماده دریافت پیام‌ها و معرفی موارد اقامت در واحدهای استیجاری ، خواهد بود.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false