×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲  
true
false

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران گفت: با ثبت نام شش هزار و ۵۸۴ نفر در مرحله دوم مسکن شمار متقاضیان مسکن ملی طی دو مرحله در استان به حدود ۹ هزار نفر رسیده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدمحمد نظری صبح یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه شش هزار و ۵۸۴ نفر در مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن در استان ثبت نام کردند، افزود: همچنین دو هزار و ۳۰۹ نفر نیز در مرحله اول متقاضی ساخت مسکن ملی شدند.

وی کل سهمیه درنظرگرفته شده برای استان را در قالب این طرح ۱۷ هزار واحد اعلام کرد و افزود: از این میزان ساخت دو هزار و ۳۰۹ واحد در مرحله اول آغاز شد و بیش از شش هزار و ۵۰۰ نفر نیز در مرحله دوم متقاضی مسکن ملی هستند.

وی تهیه زمین را از جمله دغدغه‌ها برشمرد و گفت: مرحله دوم ساخت مسکن ملی در تمامی شهرهای استان انجام می‌شود و متقاضیان واجد شرایط می‌توانستند با مراجعه به سامانه موردنظر درخواست خود را ثبت کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران یادآور شد: پس از اتمام زمان ثبت نام و پایان پالایش متقاضیان براساس شرایط استفاده از، متقاضیان نهایی با لحاظ شاخص‌هایی همچون تعداد افراد تحت تکفل، سن سرپرست خانوار، مدت زمان ازدواج و…. اولویت بندی و انتخاب می‌شوند.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false