×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال از ساری ، علیرضا سعدی پور مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان مازندران در جلسه معارفه خود ضمن قدردانی و تشکر از تمام دوستانی در خصوص این انتخاب حسن نظر داشتند ، گفت: من لازم می‌دانم از نگاه ویژه وزیر آموزش و پرورش و همچنین لطفی که استاندار مازندران به من داشتند تشکر کنم.

وی همچنین گفت: تلاش خواهم کرد با کمک همه همکاران و معلمان ارزجمند ، آموزش و پرورشی شاداب ، خلاق و پویا در تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی در استان مازندران داشته باشیم.

سعدی پور در ادامه گفت: یکی از برنامه‌ها و اولویت اصلی من توجه و تمرکز به بندهای سند تحول بنیادین است و بر همین اساس باید مدیریت مدرسه‌محور را در دستور کار قرار دهیم چون براساس بندهای همین سند ، مدرسه کانون تربیت محله است و هر اتفاقی باید در کلاس درس رقم بخورد.

وی در پیوند با این موضوع افزود: از آنجایی‌که همه فعالیت‌ها و اقدامات باید در مدرسه و در کف کلاس صورت بگیرد و معلم باید در صدر این تغییر و تحول باشد، تفویض اختیار بیشتری خواهم داد تا به اهداف مورد نظر سازمانی برسیم.

سعدی پور بند دال تبصره ۹ قانون بودجه را به‌عنوان یکی از راه‌های ایجاد منابع جدید درآمدی تعریف کرد و گفت: هیچ مجموعه‌ای بدون برنامه موفق نخواهد شد و ما نیز باید برای این بخش برنامه داشته باشیم ضمن اینکه برنامه‌محوری باید در صدر کارها داشته باشیم.

وی از ارائه آمارهای خلاف واقع انتقاد کرد و گفت: رسالت آموزش و پرورش تربیت انسان‌هایی صادق است و ما نباید به تولید آمارهای نادرست روی بیاوریم.

مدیرکل جدید آموزش و پرورش با اشاره به تعریف مدیریت گفت: ما باید با همدلی و وحدت از تمام ظرفیت‌ها کمک بگیریم و تلاش کنیم با صداقت و توجه به شایسته‌سالاری در مسیر رسیدن به اهداف سازمانی گام برداریم.

علیرضا سعدی پور سپس به مدیریت نفوذ در دلها اشاره کرد و گفت: اگر با این رویکرد مدیریت کنیم نتیجه سرداردل‌ها «سردار سلیمانی» خواهد شد و ما هم باید به این سمت و سو برویم.

مدیرکل جدید آموزش و پرورش در خاتمه جلسه معارفه خود خطاب به حاضران گفت: دست کمک من به سوی همه معلمان و همه آموزگاران و همکاران دراز است تا بتوانیم آموزش و پرورشی خلاق و پویا و با نشاط را برای مازندران رقم بزنیم.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false