×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال و به نقل از روابط عمومی اداره کل بیمه سلامت استان مازندران ، به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و هفته بزرگداشت مقام زن ، با اهداء لوح سپاس از سوی خانم قاسمی طوسی ، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران ، از خانم نیره دهقان ، از بانوان شاغل در این اداره کل تجلیل شد.

مدیرکل بیمه سلامت مازندران در آیین تجلیل از بانوی نمونه کارمند این اداره کل بیان داشت : یکی از شاخص های مهم توسعه انسانی در هر جامعه و کشوری حضور فعال بانوان می باشد .

دکتر رسول ظفرمند ، مدیرکل بیمه سلامت استان مازندران در آیین اهدای این لوح سپاس بیان داشت: یکی از شاخص های مهم توسعه انسانی در هر جامعه و کشوری حضور فعال بانوان در اداره کشور می باشد و بر همین اساس در سالهای اخیر شاهد این هستیم که بانوان در کنار مردان ، در عرصه های مختلف کشورمان حضور فعالی دارند.

وی از بانوان همکار این اداره کل به عنوان نیروهایی متعهد ، متخصص و خدوم یاد کرد که همواره در راه کسب رضایت بیمه شدگان در کنار آقایان همکار گام بر می دارند.

وی تمامی جوانب شخصیتی ، اخلاقی و سبک زندگی حضرت فاطمه زهرا(س) را بهترین الگو برای بانوان برشمرد و افزود: حضرت زهرا (س) در زمینه های عفاف و حجاب ، رعایت حقوق همسایگان قطع به یقین بهترین الگو برای زنان مسلمان هستند ، اما در زندگی فردی خود ، در تربیت فرزندان ، عرصه های سیاسی و اجتماعی و …. نیز الگوست.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false