×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲  
true
false

به گزارش رخداد شمال ، دکتر رسول ظفرمند مدیرکل بیمه سلامت مازندران در جلسه شورای اطلاع رسانی بیمه سلامت مازندران با اشاره به اینکه طرح پزشک خانواده به صورت پایلوت در دو استان فارس و مازندران آغاز شده است اظهار داشت: توفیقات و آسیب‌های اجرای طرح در مازندران باید بررسی و واکاوی شود.

وی افزود: طرح پزشک خانواده طی سال‌های اخیر در شرایطی در مازندران اجرایی شده است که هنوز زیرساخت‌های لازم حوزه بهداشت و درمان برای اجرای آن فراهم نبوده است.

مدیرکل بیمه سلامت مازندران با اشاره به اینکه توفیقات اجرای طرح آزمایشی پزشک خانواده در مازندران را می‌توان در شناسایی سریع بیماران مزمن، دیابتی، کلیوی جستجو کرد، افزود: در شرایط فعلی که مردم اسیر شیوع ویروس کرونا شدند باید طرح پزشک خانواده با جدیت بیشتری اجرایی شود.

ظفرمند با بیان اینکه در شرایط فعلی که باید رفت و آمد مردم به مراکز پزشکی و دارویی به صورت فیزیکی کمتر شود می توان با استفاده از تقویت سامانه ارجاع، اثرات موثر پزشکان خانواده را بررسی و واکاوی کرد.

مدیرکل بیمه سلامت مازندران با اشاره به اینکه کرونا می‌تواند آزمون خوبی برای محک فعالیت پزشکان خانواده باشد گفت: هنوز تکلیف و وظیفه مشخصی از سوی ستاد کرونا برای فعالیت پزشکان خانواده مشخص نشده است.

ظفرمند با بیان اینکه به دنبال حذف دفترچه برای الکترونیکی‌کردن فعالیت خود در بیمه سلامت هستیم، تصریح کرد: در این راستا طرح استحقاق‌سنجی، نسخه‌پیچی و کاهش نسخه نویسی دفترچه‌ها را با سامانه ارجاع کاهش خواهیم داد.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false