×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ؛ ساختمان جدید اداره بیمه سلامت شهرستان نور با حضور دکتر رسول ظفرمند مدیرکل بیمه سلامت مازندران، حجت‌الاسلام احمدی امام‌جمعه شهرستان نور، دکتر شادمان فرماندار نور، فرمانده نیروی انتظامی و فرمانده سپاه شهرستان، رئیس شورای اسلامی شهر ،پدر شهید مدافع حرم، علی جمشیدی و جمعی از مسئولین این شهرستان  حضور داشتند به بهره برداری رسید.

دکتر رسول ظفرمند مدیرکل بیمه سلامت مازندران در آیین افتتاح ساختمان جدید اداری بیمه سلامت شهرستان نور که به میمنت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و فجر فاطمی برگزار شد گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی به نقطه‌ای رسیده‌ایم که در عرصه‌ی سلامت و بهداشت جزو کشورهای برتر دنیا به شمار می‌رویم و بسیاری از کشورهای جهان ایران را الگوی خود در این حوزه قرار داده‌اند.

وی گفت: در مجامع جهانی بهترین معیار برای سنجش توسعه و پیشرفت توجه به مقوله‌ی سلامت است و ایران توانسته بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب در سال ۵۷ تاکنون درخشش خیره‌کننده‌ای در این بخش داشته باشد و مورد تحسین مجامع بین‌المللی قرار گیرد.
دکتر ظفرمند خاطرنشان کرد: بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی هرروز بر تعداد بیمه‌شدگان کشور افزوده شد، این شکوفایی زمانی به اوج خود رسید که کشور در سال ۹۳ در راستای حفظ کرامت انسانی و رفع بسیاری از مشکلات اقدام به بیمه نمودن ۱۰ میلیون نفر از افراد فاقد بیمه در قالب صندوق بیمه‌ی همگانی سازمان بیمه سلامت ایران نمود که موجب بهت و حیرت بسیاری از کارشناسان داخلی و خارجی شد.
وی اذعان کرد: از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی بالا بردن سطح دسترسی مردم به خرید خدمات بیمه‌ها است بنحویکه هم‌اکنون به‌راحتی می‌توان در جای‌جای کشور این خدمات را در سریع‌ترین زمان ممکن دریافت نمود.

ظفرمند بابیان اینکه در دهه‌های اخیر اداره کل بیمه سلامت مازندران توانسته در شهرستان‌های فاقد اداره‌ی بیمه‌ی سلامت، اداره تأسیس نماید گفت: در سال‌های اخیر احداث و یا خرید دوایر ملکی برای ادارات شهرستان‌ها از اولویت‌های این اداره کل بوده است.
وی بابیان این مطلب که بیمه سلامت مازندران توانسته یک‌میلیون و ۵۰۰ هزار نفر از جمعیت استان را تحت پوشش بیمه‌ای خود قرار دهد افزود: ۳۰۰ هزار نفر از این تعداد را افرادی تشکیل می‌دهند که با اجرای طرح بیمه‌ی همگانی سازمان بیمه‌ی سلامت به‌صورت رایگان تحت پوشش قرار گرفتند و یک‌میلیون نفر نیز روستاییان عزیز و فهیم استان مازندران می‌باشند که به‌صورت رایگان در قالب صندوق بیمه‌ی روستاییان از خدمات این اداره کل بدون پرداخت حق بیمه بهره‌مند ‌می‌شوند.
مدیرکل بیمه سلامت استان مازندران در خصوص مشخصات ساختمان جدیدالتأسیس اداره بیمه سلامت شهرستان نور گفت: این اداره در ۳ طبقه و زیربنایی به مساحت ۴۸۰ مترمربع احداث گردیده است و برای ساخت و تجهیز این واحد اداری ۶ میلیارد ریال هزینه شده است.

حجت‌الاسلام احمدی امام‌جمعه شهرستان نور در این مراسم بابیان اینکه خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی به مردم شریف ایران در حوزه‌ی بیمه‌ی سلامت بر هیچ‌کس پوشیده نیست گفت: افتتاح ساختمان جدیدالتأسیس بیمه‌ی سلامت شهرستان نور دلیلی بر این مدعاست که در ایام‌ا… دهه‌ی مبارک فجر شاهد بهره‌برداری از آن می‌باشیم.
وی بیان داشت: یکی از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران توجه کارگزاران و حاکمیت کشور به بخش سلامت و درمان مردم بوده است، دغدغه‌ای که بلافاصله بعد از پیروزی انقلاب در سال ۵۷ باهدف حمایت از اقشار محروم و مستضعف شکوفا شد.
وی اظهار داشت: خوشبختانه در سال‌های اخیر در بخش ارتقاء سلامت و درمان مازندران گام‌های بلندی برداشته‌شده است و ما شاهد خدمات شبانه‌روزی و به هنگام متولیان این حوزه در سراسر استان حتی مناطق دوردست و صعب‌العبور‌ می‌باشیم.
حجت‌الاسلام احمدی با اشاره به افزایش قابل‌توجه مراکز خدماتی، درمانی و بیمه‌ای در استان گفت: به برکت پیروزی انقلاب اسلامی امروز شاهد آن هستیم که این خدمات عمومی در سراسر استان به‌صورت یکپارچه در حال ارائه می‌باشد.
امام‌جمعه شهرستان نور خاطرنشان کرد: یکی از شعارهای نظام مقدس جمهوری اسلامی توزیع عادلانه‌ی همه‌ی ظرفیت‌های نظام برای آحاد جامعه بوده است که اداره کل بیمه‌ی سلامت مازندران توانسته این شعار محوری انقلاب را محقق نماید.
وی با تشکر از همه‌ی مسئولین استانی و شهرستانی به جهت احداث ساختمان اداره بیمه سلامت شهرستان نور گفت: احداث و بهره‌برداری از این ساختمان آن‌هم در شرایط اقتصادی موجود اراده‌ای جهادی و تلاشی شبانه‌روزی را می‌طلبد که جا دارد از مسئولین و متولیان این بخش به‌ویژه دکتر ظفرمند مدیرکل بیمه‌ی سلامت استان مازندران تقدیر و تشکر نمایم.
لازم به ذکر است در این مراسم از پدر شهید بزرگوار علی جمشیدی، از شهدای گرانقدر مدافع حرم با اهداء لوح سپاس از سوی مدیرکل بیمه سلامت مازندران تجلیل شد.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false