×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ، مدیرکل بیمه سلامت مازندران در نشست مشترک با مدیرکل کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) استان از صدور دفترچه بیمه سلامت برای مددجویان کمیته امداد ساکن در شهرهای با بیش از ۲۰ هزار نفر جمعیت استان خبر داد.

مدیرکل بیمه سلامت مازندران در این نشست اعلام کرد: یکی از طرح‌هایی که در جهت اجرای قانون برنامه پنجم توسعه و ادغام سازمان‌های بیمه‌گر صورت گرفت ، ادغام بیمه “مددجویان شهری کمیته امداد” در سازمان “بیمه سلامت” است و تفاهم‌نامه‌ای نیز در همین زمینه در روزهای پایانی فروردین ماه به امضای مسوولان مربوطه رسید که این مسئله گام مهمی در تجمیع بیمه های پایه درمان در بیمه سلامت محسوب می شود.

وی افزود: نظر به این که تا کنون ۵۰ درصد از جمعیت مددجویان شهری دارای شرایط جهت اخذ دفاتر درمانی مراجعه نمودند که برای این جمعیت دفترچه بیمه سلامت صادر شد، در راستای حفظ ارائه خدمات سلامت به مددجویان، خواستار ارجاع و راهنمایی هرچه بیشتر مددجویان جهت اخذ دفترچه بیمه سلامت شد.

نوروزی ، مدیرکل کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) استان نیز طی سخنانی از مجموعه تلاشهای بیمه سلامت استان در جابجایی صندوق بیمه ای مددجوبان شهری به بیمه سلامت قدردانی نمود و اعلام کرد: تا پوشش کامل خدمات بیمه سلامت به مددجویان تحت پوشش ، نشست های کارشناسی مشترک بین بیمه سلامت و کمیته امداد برگزار گردد.

از ابتدای سال جاری با انتقال ردیف بودجه درمانی مددجویان شهری کمیته امداد به سازمان بیمه سلامت و امضای تفاهم نامه‌ای بین دو سازمان ، بیمه مددجویان شهری تحت پوشش کمیته امداد به سازمان بیمه سلامت محول شد.

بر این اساس نشست مشترک مدیران کل بیمه سلامت و کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) استان به منظور بررسی روند ارائه خدمات سلامت به مددجویان کمیته امداد و صدور دفترچه بیمه سلامت برای این عزیزان در اداره کل بیمه سلامت مازندران برگزار شد.

لازم به ذکر است با انعقاد این تفاهم نامه حدود بیست هزار نفر از جمعیت مددجویان شهری کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مازندران که فاقد دفترچه بیمه بودند و تاکنون با کارت کمیته امداد از موسسات طرف قرارداد خدمات درمانی لازم را دریافت می‌نمودند ، دارای دفترچه بیمه سلامت شده و از این پس خدمات خود را از این مراکز دریافت می نمایند.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false