×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ،دکتر سعید آرام مدیرکل بهزیستی استان مازندران در حاشیه افتتاح دو واحد مسکن خانواده دارای دو معلول در قائم‌شهر ، در گفتگو با خبرنگاران ، اظهار داشت: از سال ۱۳۹۵ برنامه‌ای در سطح استان آغاز شد که طی آن همه خانواده‌های دارای دو معلول و بیشتر، صاحب خانه شوند.

وی با بیان اینکه ۴۷۰ سهمیه برای ساخت مسکن دو معلول در مازندران در نظر گرفته شده‌است ، گفت: بطور کلی حدود ۴۰۰ خانواده دارای معلول در استان داریم که تا پایان شهریور سال جاری همه واحدها ، تحویل داده خواهد شد.

آرام با اشاره به اینکه یکی از راههای توانمندسازی برای جامعه هدف بهزیستی تأمین مسکن است ، خاطرنشان کرد: در متطقه شهری ۳۰ میلیون تومان کمک بلاعوض و ۲۵ میلیون تومان تسهیلات کم‌بهره داده می‌شود که این رقم در روستا ۱۸ میلیون تومان کمک بلاعوض است و همچنین امتیاز آب ، گاز ، برق و پروانه ساختمان برای این خانوارها رایگان است.

مدیرکل بهزیستی مازندران تصریح کرد: در سال جاری ۲ میلیارد تومان اعتبار برای ساخت ۱۵۰ واحد مسکونی مددجویان بهزیستی در نظر گرفته شده که از این تعداد ، ۱۳۰ واحد تک‌معلول و ۲۵ واحد دارای دو معلول هستند.

آرام خاطرنشان کرد: ۵۱ هزار معلول در سامانه بانک اطلاعاتی ما ثبت شده که ۱۶۴ هزار خانوار در استان تحت پوشش بهزیستی هستند.

وی در خصوص اشتغال مددجویان بهزیستی، عنوان.کرد: امسال ۷۵ میلیارد تومان اعتبار برای مددجوبان بهزیستی در نظر گرفته شده است که میزان تسهیلات برای هر مددجو ، ۵۰ میلیون تومان است.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false