×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۲۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال، مریم جمشیدی  مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران اظهار داشت: یکی از برنامه‌های مهم این اداره کل، سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی در طول سال در نقاط شهری و روستایی استان است.

مدیرکل بانوان و خانواده استانداری مازندران از برگزاری سه هزار برنامه ویژه بزرگداشت هفته زن خبر داد و گفت: در این برنامه‌ها از مقام شامخ مادر در استان مازندران تجلیل می‌شود.

وی افزود: با برگزاری نشست‌های تخصصی در شهرستان‌ها در زمینه کاهش طلاق گام اساسی برداشته تا تبعات آن را در جامعه کاهش دهیم.

جمشیدی تصریح کرد: بیشترین طلاق در پنج سال نخست زندگی بوده که نشان دهنده عدم مهارت زوجین در زمینه زندگی مشترک است که کارگاه‌های آموزشی فراوانی در این زمینه در استان برگزار شد.

وی گفت: در سال ۹۵بیش از دو هزار ۹۰۰ برنامه برای تحکیم بنیان خانواده اجرا که ۸۵۰ برنامه در قالب کارگاه آموزشی بوده است تا بتوانیم گامی درست در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی برداریم.

مدیرکل بانوان و خانواده استانداری مازندران با بیان اهمیت سلامت بانوان در جامعه، تصریح کرد: در این راستا ۱۸۰۰ برنامه جهت ارتقا سلامت بانوان در استان اجرا که خانواده‌ها باید به دو امر ورزش و تغذیه بیشتر توجه کنند.

وی بیان کرد: در همایش تجلیل از زنان و بانوان موفق استان، هفته آینده از ۴۰ بانوی برتر استان تجلیل می‌شوند.

جمشیدی افزود: در جامعه امروز ما دختران قدر خود را بدانند و خانواده‌ها به ویژه مادران در زمینه انتخاب دوست، کتاب و همسر آموزش‌های لازم را به دختران انتقال دهند.

وی بیان کرد: در زمینه کاهش آسیب اجتماعی، رسانه‌ها به ویژه رسانه ملی نقش مهمی دارند تا با ساخت برنامه‌های متفاوت فرهنگ ایرانی اسلامی را در جامعه نهادینه کنند.

جمشیدی درباره انتخابات شورا تصریح کرد: بانوان در تمام صحنه‌ها حضوری موثر دارند که نشان دهنده هوش و شعور سیاسی بالای آنان بوده که امیدواریم در این زمینه بانوان بیشتر مشارکت داشته باشند.

وی گفت: در هفته زن و روز مادر امسال سه هزار برنامه در استان اجرا می‌شود.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false