×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران، گفت: آموزش و پرورش مازندران در اکثر قریب به اتفاق برنامه‌های آموزشی و تربیتی رتبه اول تا چهارم ‌کشوری را داراست

به گزارش رخداد شمال، سید علی قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز مازندران، اظهار داشت: جامعه خیرین مدرسه‌ساز استان همواره با اهدای زمین برای ساخت مدارس، مدرسه‌سازی و مدرسه‌یاری و نیز مشارکت در اجرای برنامه‌های مختلف آموزش و پرورش با دستگاه آموزش و پرورش همکاری داشته‌اند و امور خیرانه‌ی عظیمی را به اجرا نهاده‌اند.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران ضمن گرامیداشت یاد و نام خیرین مدرسه‌ساز و قدردانی از آنان، افزود: استدعای ما از خیرین این است که علاوه بر ساخت مدارس و تشکیل بنیادهای فرهنگی، در اداره‌ی مدارس و هم‌یاری با مدیریت مدرسه و اجرای برنامه‌های آموزش و پرورش یاریگر ما باشند.

قاسمی با تأکید بر جایگاه مطلوب آموزش و پرورش استان مازندران در کشور گفت: آموزش و پرورش مازندران طبق اعلام رتبه‌ها در اسفندماه ۹۵ در مرحله اول المپیادهای برگزارشده رتبه دوم قبولی و در تعداد شرکت‌کنندگان رتبه دوم و همچنین در کسب رتبه‌های برتر کنکور مقام چهارم را کسب کرده است.

وی با اشاره به طوفان‌هایی که در ۱۳ و ۱۷ شهریور ۹۵ مازندران را دچار خسارت کرد، گفت: این دو طوفان به ۱۶۶ مدرسه‌ی استان از ۱۰ تا ۱۰۰ درصد خسارت وارد کرد در حالی که تنها دو هفته تا آغاز سال تحصیلی مانده بود اما با کمک مردم استان تمامی این مدارس آماده‌ی حضور دانش‌آموزان در روز اول مهر شد و مازندران در پروژه مهر ۹۵ تمام ۱۰۰ نمره را کسب کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران تأکید کرد: تلاش ما این است که همواره آموزش و پرورش مازندران جایگاه برتر خود در تمامی حوزه‌های آموزشی و تربیتی را حفظ نماید.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false