×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش خبرنگار رخداد شمال ؛ علیرضا سعدی پور مدیرکل آموزش و پرورش استان مازندران از بازگشایی نمادین مدارس استان خبر داد و گفت : با توجه به نزدیک شدن شروع سال تحصیلی و لزوم آمادگی جهت برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم آغاز سال تحصیلی و نیز با توجه به نگرانی از شیوع بیماری کووید ۱۹ ، مراسم نمادین بازگشایی مدارس در روز یکشنبه ۲۱ شهریورماه همزمان در سراسر استان در بستر شبکه آموزشی شاد به صورت زنده برگزار میشود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مازندران افزود : این برنامه ساعت ۸.۳۰ صبح در “کانال مدیران مدارس مازندران با حضور مسئولین و سایر مدعوین استانی برگزار می‌شود.

سعدی پور گفت: ضروری است همه عوامل اداری مدارس در روز بازگشایی نمادین در مدرسه حضور داشته و نسبت به بررسی و اطمینان از آماده بودن مدرسه جهت شروع سال تحصیلی به صورت حضوری یا مجازی ، ترکیبی اقدام کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مازندران افزود : شهرستان‌ها و مناطقی که دارای وضعیت زرد در شیوع ویروس کرونا هستند می‌توانند با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی نسبت به بازگشایی نمادین با حضور برخی از دانش آموزان و معلمان متناسب با فضای موجود مدرسه و کلاس درس اقدام کنند.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false