×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ، سیدعلی قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در نشست خبری با خبرنگاران در باشگاه فرهنگیان اظهار کرد: اصحاب رسانه دیدبانان جامعه در مسیر پیشرفت و رشد جامعه هستند.

وی با بیان اینکه خبرنگاران عاملان امر به معروف و نهی از منکر هستند، افزود: شأنیت اصحاب رسانه باید از طرف حاکمان رعایت شود.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با اعلام اینکه آموزش و پرورش به سمتی می‌رود که هیچ فرزندی در مازندران از نعمت تحصیل محروم نباشد و همه امکانات بدرستی توزیع شود.

این مسؤول با بیان اینکه آموزش و پرورش مقصد است نه ابزار، اشاره کرد: آموزش و پرورش باید به توسعه اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، فرهنگی در یک جامعه برسد تا یک آموزش و پرورش حرفه‌ای و پویا داشته باشیم.

قاسمی با بیان اینکه آموزش و پرورش بستری برای رسیدن به خارج اهداف نیست، تصریح کرد: در طول خدمتم هیچ باند و محفلی راه‌اندازی نکردم و براساس شاخص‌ها وارد آموزش و پرورش شدم و شعار حرفه‌ای سر دادم و به آن پایبند بودم.

وی با اشاره به اینکه در سازماندهی نیروی انسانی به روابط توجهی نکردم، افزود: بر توانمندسازی نیروهای سازمانی تکیه کرده و مدیران شایسته منصوب می‌کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه در چند سال اخیر آموزش و پرورش آرامی بود، خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش را در جریان‌های سیاسی درگیر نکردیم.

این مسؤول با اشاره به اینکه آموزش و پرورش استان در بسیاری از شاخص‌ها جزء چهار استان برتر کشور بوده است، ادامه داد: در تمامی مسابقات و برنامه‌های ملی نام آموزش و پرورش مازندارن است و جایگاه مناسبی را در سراسر کشور کسب کرده است.

قاسمی شعار پروژه مهر را مدیر رهبر برنامه درسی دانست و گفت: در این شعار مدیران نقش اصلی تعلیم و تربیت را دارند و مدرسه کانون تربیت باشد.

وی ادامه داد: مدیر باید از همه ظرفیت معلمان و دانش‌آموزان و کتاب درسی و کمک درسی که برای رسیدن به هر برنامه درسی کمک کار باشد استفاده کند.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه باید مدرسه با نشاط داشته باشیم، تصریح کرد: بر لبان دانش‌آموزان باید لبخند باشد و این مهم قطعا در ارتقای تعلیم و تربیت مؤثر است.

وی بیان کرد: هیچ دانش‌آموزی نباید از نعمت تحصیل بی‌بهره باشد و فرصت آموزشی باید برای همه کودکان برابر باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه مشارکت در مدرسه فقط منابع مالی نیست، گفت: مدیر باید از مشارکت درون سازمانی، معلمان، دانش‌آموزان، اولیاء و مشارکت‌های درون سازمانی برای ارتقای تعلیم تربیت بهره بگیرد./فارس

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false