×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ، عسگری نیکزاد مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در همایش تجارب برتر هوشمندسازی و فناوری اطلاعات در سالن توحید بهشهر افزود: امروزه تکنولوژی در جامعه وارد شده است و باید با شناخت آن بدرستی از این فناوری استفاده شود.

وی با بیان اینکه نیروی انسانی نیاز مهم در هر جامعه ای است ؛ یادآور شد: امروز در آموزش و پرورش با توجه به همه تلاش ها با کمبود نیروی انسانی مواجه هستیم.

این مسئول ادامه داد: برگزاری چنین همایش هایی باید منجر به نتبجه مطلوب شود و برخی موارد مشکل این است که همه کارشناس هستیم و در اجرا با مشکل روبرو هستیم چون سلایق شخصی وارد کار می شود.

نیکزاد همچنین گفت: امروزه فناوری اطلاعات و هوشمندسازی مدارس اتفاق افتاده است اما در تدریس به روش فن آوری و هوشمندسازی ، نباید تدریس سنتی از بین برود و نادیده گرفته شود.

مدیر کل آموزش و پرورش مازندران گفت: امروز نیازمند کار گروهی هستیم و باید فرزندان را گروهی تربیت کرد و با توان جمعی به نتیجه رسید زیرا ابزار به تنهایی ارزش نیست ؛ بلکه دسترسی به اطلاعات بیشتر است و ممکن است معلم در منزل اطلاعات داده و دریافت کند و لذا سرعت تکنولوژی مهم است.

وی گفت: آموزش و پرورش باید در این حوزه سرعت تکنولوژی حرکت و تلاش کند و آموزش را تسهیل کرده و با سرعت بخشی برای دستیابی به اطلاعات تلاش شود.

این مسئول تصریح کرد: مدرسه محوری مهم است و برای سرفصل های درسی و رسیدن به کمال باید معلم اختیار داشته باشد تا سرفصل تعیین کند.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false