×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال: عسگری نیکزاد مدیرکل آموزش و پرورش مازندران آمار اقامت مسافران نوروزی در مدارس این استان را ۴۰۶ هزار و ۵۹۰ نفر شب اعلام کرد که ۲۲ درصد بیشتر از سال پیش است .

مازندران هر ساله یکی از جذاب ترین مقصدهای مسافرت نوروزی است که سبب می شود تا بخشی از این مسافران به خاطر کمبود اقامتگاههائی مانند هتل و مسافرخانه و گرانی ویلاهای اجاره ای ، در مدارس اقامت کنند.
این استان در سال های گذشته رتبه اول تا سوم را در اسکان فرهنگیان و غیر فرهنگیان در کلاس های درس در اختیار داشت و امسال هم آموزش و پرورش مازندران تعداد ۳۹۲ مدرسه با سه هزار و ۱۰۰ کلاس درس را آماده میزبانی از مهمانان نوروزی کرد .
مدیرکل آموزش و پرورش مازندران روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت : مدارس استان در طرح اسکان نوروزی فرهنگیان از ۲۸ اسفند سال گذشته تا ۱۳ فروردین ۹۷ میزبان مهمانان نوروزی بودند .
عسگری نیکزاد افزود : در این مدت در مجموع ۳۴ هزار و ۷۹۹ خانوار فرهنگی و وابسته به آموزش و پرورش و ۲ هزار ۸۴۸ خانوار خارج از مجموعه آموزش و پرورش در مدارس اقامت داشتند.
وی توضیح داد : افزایش بیش از ۲۰ درصدی اقامت در مدارس مازندران در حالی است که امسال بر خلاف سال های قبل بر اساس دستور العمل ، مدارس استان فقط برای اقامت فرهنگیان و کادر آموزش و پرورش تعریف شده بود و تنها در صورت وجود فضای اضافی قادر به پذیرش سایر مسافران نوروزی بودیم .
نیکزاد همچنین گفت که درآمد حاصل از اسکان فرهنگیان در تعطیلات نوروز ۹۷ بیش از پنج درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است .

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false