×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۱ خرداد - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارشخداد شمال؛ سید‌مصطفی موسوی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران اظهار داشت: ساخت تصفیه‌خانه فاضلاب در شهرک‌های صنعتی به‌منظور جلوگیری از مسائل زیست‌محیطی و باهدف بهبود وضعیت کسب‌وکار انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران با اشاره به ساخت ۱۴ تصفیه‌خانه فاضلاب در استان افزود: این تعداد تصفیه‌خانه، روزانه فاضلاب واحدهای تولیدی و صنعتی را در شهرک‌های صنعتی استان پالایش می‌کنند.

موسوی بیان داشت: اقدامات مؤثر دولت تدبیر و امید در کاهش آلودگی زیست‌محیطی در شهرک‌های صنعتی، منجر به اتصال ۴۴۶ واحد صنعتی به تصفیه‌خانه فاضلاب شده است.

وی تأکید کرد: قبل از دولت تدبیر و امید، ۵۵۱ واحد صنعتی به تصفیه‌خانه فاضلاب متصل بوده‌ و بااتصال ۴۴۶ واحد صنعتی در دولت یازدهم، در مجموع ۹۹۷ واحد تولیدی و صنعتی به تصفیه‌خانه فاضلاب متصل هستند.

موسوی با اشاره به تحقق اقتصاد مقاومتی و ارتقا بهره‌وری تولید ملی، گفت: تولیدکنندگان و صنعتگران با روحیه جهادی، در خط مقدم اقتصاد مقاومتی قرار دارند، به همین لحاظ باید با حمایت و بسترسازی لازم، تقویت بازار داخلی و خرید کالای ایرانی، به تولید داخلی کمک کنیم.

وی با بیان اینکه تولید و صنعت می‌تواند کمک مؤثری در امر توسعه اقتصادی استان داشته باشد افزود: با برنامه‌ریزی و کار تیمی، مدیریت جهادی و خلاقانه، این امر می‌تواند تحقق یابد.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false