×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ؛ جعفر احمدپور مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران درباره اجرای طرح حذف قبوض کاغذی در مازندران و میزان آمادگی زیرساخت‌های لازم در استان برای اجرای این طرح ، اظهار کرد: هنوز نامه رسمی در این‌باره به دست ما نرسیده است و هم چنین موضوعی را از سوی شرکت ملی گاز ایران شنیده‌ایم.

وی افزود: به شرط اینکه نرم افزارها عملکرد مطلوبی داشته باشند ، زیرساخت‌های لازم برای اجرای این طرح در مازندران ، فراهم است.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران خاطرنشان کرد: البته ما در برخی از شهرهای استان ، کنتورخوانی‌های ما به صورت آنی صورت می‌گیرد و قبوض هم به اندازه‌ای کوچک‌تر از اندازه مرسوم به مشترکین داده می‌شود.

این مسئول ادامه داد: البته سیستم ارسال پیامکی هم به صورت پایلوت در برخی از شهرهای مازندران انجام شد که نتیجه مطلوبی داشت.

احمدپور عنوان کرد: در حال حاضر تعداد یک‌میلیون و ۵۰۰ هزار مشترک گاز در مازندران وجود دارد.

وی در خصوص میزان مطالبات شرکت گاز مازندران از مشترکین پاسخ داد: در حال حاضر میزان مطالبات ما به بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان می‌رسد که غالب این بدهی مربوط به مشترکین خانگی است.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران در پاسخ به این سوال که با توجه به گازرسانی به مناطق دودانگه و چهاردانگه و افزایش تعداد مشترکین ، آیا امسال با افت فشار مواجه خواهیم شد یا خیر ، اعلام کرد: ما مشکل افت فشار در استان نداریم مگر آنکه این امر از خود پالایشگاه با کمبود مواجه شود.

این مسئول در پاسخ به این سوال که از ابتدای امسال تاکنون چند مشترک جدید به مشترکین استان افزوده شده است ؛ گفت: از ابتدای امسال تاکنون نزدیک به ۳۰ هزار مشترک جدید از نعمت گاز بهره‌مند شدند که حدود ۶۰ درصد آن مربوط به مناطق روستایی است.

اجمدپور در پایان درباره تعداد روستاهای باقیمانده در پروژه‌های گازرسانی استان ، گفت: گازرسانی به ۸۰۰ تا ۸۵۰ روستای استان هنوز انجام نشده است که نیمی از این تعداد در حال انجام و مابقی نیز در حال طراحی برای آغاز پروژه هستند.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false