×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال، جعفر احمدپور مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران در نشست با خبرنگاران اظهار کرد: براساس ابلاغ، طرح گازدار شدن روستاهای بالای ۲۰ خانوار تمامی مناطقی که حتی تصورش هم نمی‌شد در مازندران گازدار شده‌اند.

وی با اشاره به بهره‌برداری خط ۴۲ اینچ در سال گذشته افزود: هزار میلیارد تومان برای این خط هزینه و مشکل قطعی گاز در استان مرتفع شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران با بیان اینکه در مناطقی که نمی‌توان گازرسانی کرد، خاطرنشان کرد: روش‌های CNG و LNG برای گازرسانی به مناطق مانند پلور، لاریجان، کجور، رینه و … انجام می‌شود.

این مسؤول ادامه داد: مطالبات شرکت گاز استان از دستگاه‌ها، نیروگاه‌ها و مردم ۱۷۴ میلیارد تومان است که عدم پرداخت این مطالبات موجب کند شدن پروژه‌های گازرسانی در استان می‌شود.

احمدپور افزود: شرکت گاز استان مازندران در طول این ۴۰ سال، ۲۰ هزار کیلومتر شبکه‌گذاری کرده، ۷۵۰ هزار علمک نصب شده است و یک میلیون و ۳۳۴ هزار مشترک گاز داریم.

وی با بیان اینکه ۵۴ شهر گازرسانی شده و سه شهر در دست اجرا است، بیان کرد: ۹۹/۵ درصد جمعیت شهری گازدار شدند و ۲ هزار روستا را گازدار کردیم، ۴۵۰ روستا در دست اقدام داریم که در حال اجراست، حدود ۹۲ درصد جمعیت روستایی گازدار هستند.

مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران ادامه داد: صنایع زیرپوشش این شرکت هزار و ۱۷ مورد است و ۱۲۱ دستگاه CNG و رتبه اول گازرسانی به روستاها در سطح کشور داریم.

این مسؤول با بیان اینکه گازرسانی به شهر فریم در هفته دولت امسال انجام می‌شود، افزود: برای کل هزینه‌ها ۵۳ میلیارد تومان اعتبار پیش‌بینی کرده بودیم که با ۴۸ میلیارد تومان اقدامات انجام شده است.

جعفرپور افزود: ۲۵ روستا در دودانگه در هفته دولت گازدار می‌شوند و بقیه روستاهای دودانگه در فاز دوم گازرسانی شده و در واقع امسال کل روستاهای دودانگه زیرپوشش قرار می‌گیرند.

وی با بیان اینکه افتتاح گازرسانی به ۷ روستا در مرزن‌آباد و رامسر و ایستگاه CGS در تنکابن را هم داریم، یادآور شد: همچنین گازرسانی به کارخانه سیمان کیاسر نیز در هفته دولت انجام می‌شود، ایستگاه CGS نوشهر نیز افتتاح می‌شود.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false