×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ؛ سید مصطفی موسوی ، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران با بیان این مطلب که هفته دولت فرصت مناسبی برای ارائه دستآوردها به مردم است گفت :  هفت پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد ریالی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان افتتاح و به بهره‌برداری می رسد .

وی با اشاره به رسالت شرکت که ارائه خدمات زیرساختی است ، خاطرنشان کرد: اجرای پروژه‌های عمرانی با توجه به اعتبارات و بر اساس اولویت ، در سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان در حال اجرا است.

موسوی با بیان اینکه همزمان با هفته دولت امسال هفت پروژه عمرانی افتتاح و به بهره برداری می‌رسد ، تصریح کرد: پروژه‌های تصفیه‌خانه فاضلاب شهرک صنعتی شهدای محمودآباد ، روکش آسفالت شهرک صنعتی بابلکنار ، روکش آسفالت فاز دو شهرک صنعتی بشل سوادکوه و شهرک صنعتی بابکان آمل ، گاز رسانی نواحی صنعتی اسلام آباد و کاردیکلا و تولید برق از طریق پنل‌های خورشیدی دفتر مرکزی شرکت ، از مهم‌ترین پروژه‌های قابل افتتاح در هفته دولت هستند.

وی بیان داشت: در مجموع، برای اجرا و تکمیل این پروژه‌های عمرانی بالغ بر ۱۰۲ میلیارد ریال از محل منابع داخلی، استانی و ملی هزینه شده است.

یکی از شرکت‌های موثر در توسعه صنایع کوچک ، شرکت شهرک‌های صنعتی در مازندران بوده که در سالهای اخیر اقدامات موثری در جهت بازگشایی واحدهای راکد صنعتی مرتبط با نیاز استان ، علیرغم شرایط تحریمی صورت داده است.

امید است با توسعه شهرک‌های صنعتی و اشتغال پایدار در این واحدها ضمن ارتقا رونق تولیدات داخلی، زمینه شکوفایی اقتصادی و اقتصاد صنعتی در مازندران پهناور فراهم شود.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false