×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال : مهندس قاسم شهابی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران اظهار داشت: تعداد مشترکین برق در حوزه شرکت توزیع نیروی برق مازندران  حدود یک میلیون و ۳۰۸ هزار مشترک می باشد که تعداد ۲۱ هزار مشترک این رقم در  پنج ماهه سال جاری به آن اضافه شده است.

وی با اشاره به اینکه برق فقط یک کالا نیست و زیربنای توسعه و در واقع زیرساخت زیرساخت هاست، افزود: تاکنون دو هزار و ۶۹ روستا در حوزه  توزیع نیروی برق مازندران از نعمت برق بهرمند شدند.

مهندس شهابی  با اشاره به اینکه  هم اکنون  حدود سیزده هزارو ۸۲۳ مشترک مصارف سنگین می باشند، افزود: در پنج ماهه نخست سال  جاری ۲۵۳ مشترک به مشترکین مصارف سنگین اضافه شد.

وی گفت: تعداد مشترکین مصارف عادی روستایی  توزیع نیروی برق مازندران حدود پانصد و ۲۴ هزار مشترک می باشد که از این تعداد حدود ۱۱ هزار مشترک در پنج ماهه نخست سال جاری به آن اضافه شد.

مهندس شهابی با بیان اینکه  تعداد مشترکین مصارف عادی شهری توزیع نیروی برق مازندران بیش از ۷۷۰ هزار مشترک است،خاطرنشان کرد: از این تعداد نه هزار و ۷۴۴ مشترک در سال جدید اضافه شد.

وی خاطرنشان کرد : حدود ۵۹۵ کیلومتر شبکه فشار متوسط و ضعیف در پنج ماهه سال جاری احداث و ظرفیت ترانس بیش از ۱۳۵ مگا ولت آمپر  افزایش یافت و بیش از ۱۳۰۰ ترانسفور ماتور در این پنج ماه اضافه شد.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران پرداخت بموقع و غیرحضوری صورتحسابهای برق مصرفی را مورد تاکید قرار داد و گفت: بر اساس قانون هدفمندی یارانه ها ، درآمد حاصل از فروش انرژی برق به عنوان یکی از حامل های مهم انرژی از منابع تامین پرداخت یارانه ها محسوب می گردد و شرکتهای توزیع برق به نمایندگی وزارت نیرو در وهله اول موظف به وصول بهای برق  و انتقال وجوه حاصل از آن به خزانه می باشند .

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false