×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال؛دکتر فرامرز سپری مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران با اشاره به افزایش ۶درصدی مصرف برق در استان گفت:مردم باید در مصرف گاز و برق صرفه جویی کنند زیرا این دو مقوله به هم مرتبط بوده و از آنجایی که سوخت نیروگاه ها باید تامین شود تا برق مصرفی مردم به تولید برسد، به دلیل قطعی گاز تولید برق نیز با مشکل مواجه شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران با اشاره به افزایش خاموشی های برق در روزهای اخیر اظهارکرد: با توجه به اینکه مصرف برق افزایش پیدا کرده این خاموشی ها تشدید می شود.

وی افزود: امسال ۶ درصد افزایش مصرف برق داشتیم و علت آن قطعی و افت فشار گاز بوده است .

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران خاطرنشان کرد: مردم باید در مصرف گاز و برق صرفه جویی کنند زیرا این دو مقوله به هم مرتبط بوده و از آنجایی که سوخت نیروگاه ها باید تامین شود تا برق مصرفی مردم به تولید برسد، به دلیل قطعی گاز تولید برق نیز با مشکل مواجه شده است.

سپری ادامه داد: هرچند نیروگاه شهید سلیمی نکا از سوخت مازوت استفاده می‌کند اما نیروگاه های دیگری هستند که در تامین برق مشارکت دارند که سوخت مصرفی آنها گاز است.

وی گفت: دلیل افزایش مصرف برق در حال حاضر به دلیل قطعی و افت فشار گاز بوده که مردم‌ مجاب به استفاده از اسپیلت های گرمایشی می‌شوند و امیدواریم با مدیریت مصرف، خاموشی کمتری را شاهد باشیم.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false