×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ، دکتر فرامرز سپری مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان مازندارن در پویش در مراسم آغاز به کار پویش ” این خانه روشن است از اجرایی شدن طرح برق امید در استان خبر داد و از مشترکان خانگی خواست تا با مشارکت در این طرح از تخفیف صد درصدی بهای برق مصرفی بهره‌مند شوند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران از اینترنتی شدن ارائه ۴۰ خدمت این شرکت به مشترکان در بستر اینترنت و در قالب اپلیکشن ” برق من ” از ۹ آذر ماه سال جاری خبر داد و گفت : مشترکان می توانند با نصب اپلیکشن برق من این خدمات را دریافت کنند.

وی مشترکان توزیع برق را پر مصرف، خوش مصرف و کم مصرف برشمرد و گفت: پایش وزارت نیرو نشان می دهد که ۲۵ درصد از مشترکان برق کم مصرف هستند. میانگین مصرف این مشترکان به جز فصل تابستان حدود ۸۰ مگاوات است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران گفت: با کاهش ۱۰ درصدی میزان مصرف برق توسط مشترکانی که مصرفشان بیش از۴۰۰ مگاوات است ، بار اضافی که از ناحیه تولید و تامین برق استان بویژه در دوره پیک بر شرکت تحمیل می شود ، کاسته خواهد شد.

سپری اعلام کرد که ۲۴۴ هزار مشترک برق مازندران شامل این طرح می شوند که می توانند با رعایت الگوی مصرف از مزیت طرح برق امید استفاده کنند.

وی با بیان اینکه پویش این خانه روشن است از پایان آبان ماه تا یک اردیبهشت ادامه دارد هدف از این طرح را ارائه خدمات مطلوب به مشترکان برق عنوان کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران مشترکان پرمصرف برق را ۳۶ درصد اعلام کرد.

سپری همچنین از مشترکانی که بین ۸۰ تا حدود ۴۰۰ مگاوات برق در فصولی غیر از تابستان مصرف می کنند به عنوان مشترکان خوش مصرف یاد کرد.

سپری افزود: وزارت نیرو طرحوهای تشویقی مختلفی برای عبور از پیک بار اجرا کرده است و هم اکنون نیز برای گذر از پیک تابستان ۱۴۰۰ نیازمند برنامه ریزی های مدون هستیم چرا که در این فصل مصرف برق افزایش بسیاری می باید که باید مدیریت شود.

مدیرعامل شرکت برق مازندران همچنین از اینترنتی شدن ارائه ۴۰ خدمت این شرکت به مشترکان در بستر اینترنت و در قالب اپلیکشن « برق من » از ۹ آذر ماه سال جاری خبر داد و گفت که مشترکان می توانند با نصب اپلیکشن برق من این خدمات را دریافت کنند.

وی طرح ” سیم به کابل ” در حدود ۳۰۰ کیلومتر شبکه برق ، درخواست انشعاب ، خاموشی ، تغییر نام و صورت حساب را از جمله طرح هایی دانست که در بستر اینترنتی به مشترکان داده می شود.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false