×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۱ خرداد - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال :  قاسم شهابی اظهار کرد: با توجه به مشکل ریزگردها و نشست آن روی تجهیزات و شبکه‌های برق و ایجاد اتصالی و بی‌برقی تعدادی از مشترکان، مجموعه ایثارگران این شرکت با تعویض و شست‌وشوی مقره‌ها، فیوزکات اوت‌ها، برق‌گیرها و اصلاح جمپرها تمام تلاش خود را برای پایداری بیشتر شبکه انجام داده و خواهند داد.

وی افزود: اکیپ‌های اجرایی این شرکت با استقرار در شهر اهواز و شروع عملیات کاری، کار امدادرسانی به هم‌وطنان اهوازی را انجام می‌دهند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران از اعزام اکیپ‌های فنی عملیاتی این شرکت به استان گیلان برای رفع قطع برق ناشی از برف خبر داد.

این مسؤول بیان کرد: در هفته‌های گذشته با توجه به وقوع شرایط نامساعد جوی در استان گیلان و بارش برف در دو مرحله در این استان و خسارت به شبکه‌های برق این استان، در دو مرحله همکاران فنی از امورها و ستاد به استان گیلان اعزام شدند .

شهابی ادامه داد: در مرحله نخست در تاریخ ۱۳ بهمن‌ماه امسال ۴۴ نفر به مدت یک هفته از همکاران فنی شرکت توزیع در قالب ۱۶ اکیپ عملیاتی متشکل از ۱۴ اکیپ اجرایی به همراه ۱۴ دستگاه خودروی عملیاتی و دو دستگاه بالابر به شهرهای خمام، کوچصفهان و رشت اعزام شدند.

وی اضافه کرد: در مرحله دوم ۲۳ نفر از همکاران فنی شرکت از تاریخ ۲۸ بهمن‌ماه امسال به مدت یک هفته در قالب ۶ اکیپ عملیاتی متشکل از چهار اکیپ اجرایی به همراه چهار دستگاه خودروی عملیاتی و یک دستگاه بالابر و یک دستگاه جرثقیل برای کمک به رفع بی‌برقی ناشی از بارش برف به شهرهای لاهیجان و رشت اعزام شدند .

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران گفت: سیم‌کشی، اصلاح و پارگی سیم، چرخ زدن سیم‌های شبکه و تنظیم فلش، نصب کابل‌های خود نگه‌دار فشار ضعیف و متوسط، اصلاح جمپرها، کاشت پایه‌های چوبی، تعویض سیم فیوزکات اوت‌ها، رفع کجی پایه‌ها، نصب ترانس، رفع خاموشی فشار ضعیف تک مشترک، شاخه‌زنی و هرس درختان از فعالیت‌هایی بوده که کارکنان خدوم و زحمت‌کش این شرکت در بحران برف گیلان انجام و در اهواز نیز در حال فعالیت هستند و تمام تلاش خود را برای تعویض و شست‌وشوی مقره‌ها، فیوزکات اوت‌ها، برق‌گیرها و اصلاح جمپرها به‌کار می‌گیرند تا مشکلات هم‌وطنان برطرف شود.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false