×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ؛ مهندس رضا غفاری مدیرعامل شرکت توزیع برق استان مازندران گفت: ۱۹ مورد استخراج بیت‌کوین در مازندران کشف شد که ابتدا برق آن اماکن را قطع کردیم و هرگونه تعرفه‌ای که داشته باشند به سایر مصارف تغییر می‌کند.

 مدیرعامل شرکت توزیع برق استان مازندران با اشاره به اینکه شرکت توزیع برق مازندران با مشاهده استفاده از برق یارانه‌ای برای استخراج بیت‌کوین با متخلفان برخورد می‌کند ، اظهار کرد: ۱۹ مورد استخراج بیت‌کوین در مازندران کشف شد که ابتدا برق آن اماکن را قطع کردیم و هرگونه تعرفه‌ای که داشته باشند به سایر مصارف تغییر می‌کند و قطعا به میزان مبلغ واقعی که در بحث سایر مصارف که برای همه مشتریان مصارفی لحاظ خواهد شد، برای این مشترکین لحاظ می‌شود.

وی افزود: درصدد این هستیم تا بتوانیم مراتب حقوقی و قانونی را پیگیری و این نوع مصارف را در سطح استان مازندران کنترل کنیم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان مازندران با بیان اینکه مواردی در خصوص استخراج بیت کوین در استان مشاهده شد که همه اینها خصوصی بوده و در کل استان است ، تصریح کرد: در خصوص پلمب این مراکز مسیر قانونی و حقوقی پیگیری می‌شود.

غفاری با اشاره به اینکه با مشاهده استخراج بیت کوین دفاتر حقوقی حوزه ستادی و امورها پیگیر موضوع می‌شوند اما ما در درجه اول برق آن مراکز را قطع می‌کنیم و تعرفه به سایر مصارف بر می‌گردد ، گفت: زمانی که بر روی نمودار مصرف این مشترکین که تغییر مصرف را داریم به مبلغ قبوض ارسال می‌شود تا این مبالغ اعمال شده را پرداخت کنند.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false