×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ، محمد حیدری مدیرعامل شرکت بیمه کارآفرین کشور ظهرامروز (سه شنبه) در حاشیه افتتاح ساختمان بیمه کارآفرین مازندران ، در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی، با اشاره به اینکه ۵۲ درصد بیمه شدگان بیمه کارآفرین ، بیمه زندگی هستند ، اظهار کرد:۷۰۰ هزار نفر در کشور بیمه زندگی از بیمه کارآفرین خریداری کرده اند.

وی با اشاره به اینکه ۴۸ درصد بیمه شدگان ، بیمه اموال هستند ، اضافه کرد: بیمه های زندگی بلندمدت بوده و جنبه پس انداز و حمایتی داشته و نگاه به آینده دارد.

مدیرعامل شرکت بیمه کارآفرین کشور با اشاره به اینکه بیمه های زندگی ، آینده را از نگرانی و تهدید دور می کند ، تاکید کرد: ضریب نفوذ بیمه زندگی در دنیا ۳ و شش دهم است درحالیکه این رقم در کشورمان تنها ۳ دهم درصد است.

حیدری با اعلام اینکه هدف بیمه کارآفرین نزدیک شدن به میانگین جهانی در بیمه زندگی است ، خاطرنشان کرد: عموم مردم ، بیمه کارآفرین را بیمه زندگی می شناسند.

وی با اشاره به اینکه ضریب نفوذ بیمه در دنیا ۶ و در کشورمان ۲/۳ است ، گفت: میزان بیمه اموال در کشورمان نزدیک به میانگین دنیاست.

مدیرعامل شرکت بیمه کارآفرین کشور میزان خسارت پرداختی در سال گذشته ۸۰۰ میلیارد تومان ذکر کرد و افزود: در همین مدت ۲۹ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان سود مشارکت پرداخت شد.

حیدری اضافه کرد: میزان عملکرد استان مازندران در سال گذشته ۱۱ میلیارد تومان بوده که از این میزان ۷ و نیم میلیارد تومان مربوط به بیمه زندگی است.

وی در ارتباط با تضمین بیمه ها در بازپرداخت بیمه های زندگی گفت: تاکنون هیچ شرکتی در بیمه های زندگی ورشکست نشده است و در این راستا ناظران بیمه مرکزی بصورت فصلی و سالیانه بر اندوخته های بیمه های زندگی نظارت دارند.

مدیرعامل شرکت بیمه کارآفرین کشور با تاکید بر اینکه بیمه را هیچگاه هزینه ندانیم ، افزود: تلاش می کنیم اصول حرفه ای در بیمه های زندگی را رعایت کنیم و در بخش سرمایه گذاری نیز فیلترهای نظارتی حساس بوده و با قواعدی که وجود دارد، اینگونه بیمه ها ایمن هستند.

حیدری، عدم اقبال جامعه از بیمه های زندگی را اولویت مردم در بیمه های اموال دانست و کم کاری بیمه ها ، لوکس بودن اینگونه بیمه ها ، عدم آینده نگری و غلو در فروش بیمه را از دیگر علل استقبال مردم دانست.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false