×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال و به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا ، در پی برگزاری موفقیت آمیز مجمع عمومی بیمه آسیا و تصویب صورت های مالی و عملکرد درخشان شرکت در سال گذشته و همچنین به مناسبت سالگرد ۶۱ سالگی بیمه آسیا ، جمعی از معاونین مدیرعامل و مدیران ستادی به منظور رعایت فاصله اجتماعی ، به نمایندگی از مدیران ، مشاوران و نمایندگان مدیرعامل ، با مسعود بادین ، نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا دیدار کردند.

در این دیدار از تلاش مجدانه دکتر مسعود بادین مدیرعامل بیمه آسیا در حفظ و ارتقاء جایگاه شرکت در صنعت بیمه کشور و همچنین به جهت بهبود حقوق و مزایای پرسنل از جمله افزایش وام ها و به ویژه حمایت های همه جانبه درمانی ، مالی و اداری از همکاران در شرایط سخت شیوع ویروس کرونا تقدیر به عمل آمد.

بر اساس این گزارش ، در این دیدار ، مدیرعامل بیمه آسیا از زحمات و خدمات پرسنل و شبکه فروش صمیمانه تشکر کرد و کسب این موفقیت های بزرگ را ناشی از حضور نیروی انسانی متعهد و فنی در این شرکت ، برشمرد.

مدیرعامل بیمه آسیا وضعیت بیمه آسیا را بسیار مطلوب ارزیابی کرد و گفت: با وجود فراز و نشیب های به وجود آمده در سال گذشته اعم از سیل ، زلزله و همچنین شیوع فراگیر بیماری کرونا ، حضور نیروی انسانی توانمند ، حرفه ای و متعهد و شبکه فروش فعال در بیمه آسیا ، رمز اصلی موفقیت شرکت بوده است.

نایب رییس هیات مدیره بیمه آسیا افزود: ریسک سنجی مناسب در سال گذشته سبب بهبود ترکیب پرتفوی بیمه آسیا شد و در کنار آن ، برگزاری مجامع فصلی که برای اولین بار در صنعت بیمه اتفاق افتاد ، تاثیر به سزایی در کنترل خسارت ها و تسریع در بررسی و پرداخت ها داشت که نتیجه آن ، در کاهش ۱۲ درصدی نسبت خسارت شرکت مشاهده می شود.

مسعود بادین گفت: با توجه به کسب موفقیت های اخیر بیمه آسیا ، من اطمینان می دهم که با تمهیدات هیات مدیره فنی و کارآمد ، نیروی انسانی متعهد و متخصص و شبکه فروش توانمند ، امسال نیز علیرغم وجود بیماری کرونا ، عملکرد شرکت بسیار خوب خواهد بود و ما به یاری خداوند متعال ، برنامه های خود را محقق خواهیم ساخت.

مدیرعامل بیمه آسیا در پایان ، با اشاره وضعیت دشوار فعلی ناشی از شیوع بیماری منحوس کرونا ، برای تمام کارکنان و شبکه فروش بیمه آسیا و به ویژه مردم میهن عزیزمان آرزوی سلامتی و سربلندی کرد.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false