×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ، حسین افضلی مدیرعامل برق منطقه ای مازندران و گلستان در مراسم بهره برداری از پروژه‌های صنعت آب و برق با بیان اینکه نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی سرخ رود را از نیازهای مهم برای رفع افت ولتاژ برق در منطقه بیان کرد و گفت: عقب ماندگی در بخش تولید و شبکه‌های برق داریم و با کمبود حدود ۸۰۰ تا هزار مگاوات برق مواجه هستیم که با ساخت نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی سرخ رود بخشی از آن تأمین می‌شود.

مدیرعامل برق منطقه ای مازندران و گلستان ادامه داد: امروز دو نیروگاه با مجموع ۵۰ مگاوات وارد مدار شد وبرای شش پروژه برق نیز ۲۶۷ میلیارد تومان سرمایه گذاری شد و مجموع اعتبارات نیروگاه و پروژه‌های برق به ۶۷۷ میلیارد تومان رسیده است که رکورد دستگاه‌های اجرایی را از نظر اعتباری و ریالی به خود اختصاص داده‌ایم.

افضلی با اظهار اینکه ۲۰۰ مگاوات نیروگاه با اعتبار ۹۰۰ میلیارد تومان تا تابستان سال آینده وارد مدار می‌شود، گفت: در حوزه شبکه برق نیز ۱۹ پروژه در دست اقدام داریم که ۳۵۷ میلیارد تومان تاکنون برای آن هزینه شده و ۶۲۲ میلیارد تومان اعتبار دیگر نیاز دارند.

مدیرعامل برق منطقه ای مازندران و گلستان تصریح کرد : با اجرای پروژه‌های در دست اقدام ۱۷۳ هزار مشترک جدید را می‌توان جذب کرد و از ۲۱۹ مگاوات اعمال خاموشی به ارزش ۵۰ میلیارد تومان پیشگیری می‌شود.

وی نقش پروژه‌های اجرا شده را در کاهش تلفات انرژی مفید دانست و گفت: این طرح‌ها سبب صرفه جویی ۴۴.۸ مگاواتی به ارزش ۷۴ میلیارد ریال شده است.

مدیرعامل برق منطقه ای مازندران و گلستان با اشاره به حادثه برق در استان گیلان از اعزام هفت اکیپ مجهز برق برای خدمات دهی به استان گیلان خبر داد.

وی میزان اشتغال زایی طرح‌های صنعت برق را ۹۴۶ نفر بیان کرد.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false