×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۲ خرداد - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال و به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، دکتر حسین محمد پورزرندی مدیرعامل بانک شهر با بیان این مطلب که تنوع خدمات بانکی در پیشخوان‌های شهرنت به صورت جدی در دستور کار است،خبر داد و گفت :پیشخوان های شهرنت بانک شهر در تمامی مراکز استانها و همچنین شهرهای کشور اغلب به صورت ۲۴ ساعته مشغول به فعالیت و ارائه خدمات مورد نیاز به مشتریان و مراجعین هستند و درهمین راستا توانسته اند رضایتمندی آنان را کسب کنند.

وی با اشاره به این‌که بانک شهر بانکی پیشتاز در  بانکداری الکترونیک است،افزود: در همین رابطه همه مردم می‌توانند با مراجعه به پیشخوان‌های شهرنت بانک شهر در هر ساعت از شبانه روز، خدمات بانکی را دریافت کنند.

پورزرندی تصریح کرد: در راستای ارایه خدمات کامل و متنوع بانکی به مشتریان و با تلاش کارکنان جوان و نخبه بانک شهر از امروز وصول چک‌های این بانک در هر ساعت و زمان از شبانه روز در پیشخوان های شهرنت بانک شهر امکان پذیر است.

وی با تاکید بر این‌که ارتقای سطح کیفی زندگی شهروندان و تسهیل در روند خدمات رسانی به آنان در صدر برنامه های بانک شهر قرار دارد، گفت: درحال حاضر با حضور پیشخوان‌های شهرنت،  امکان ارائه خدمات بانکی در ترمینال‌ها، فرودگاه‌ها، حاشیه میادین میوه و تره بار، پارک‌ها، مجتمع‌های تجاری، حاشیه شهرها و سایر اماکن فاقد شعب بانکی فراهم شده است.

مدیرعامل بانک شهر عنوان کرد: مشتریان می‌توانند با حضور در پیشخوان‌های شهرنت به‌صورت آنلاین بارئیس شعبه مجازی ارتباط گرفته و درخواست‌های بانکی خود را به‌صورت غیرحضوری انجام دهند و برای مشتریان ویژه این خدمات به صورت کاملا خاص و ویژه انجام می‌شود.

پورزرندی در ادامه با اشاره به ۲ خدمت جدید دیگر این بانک افزود: ارایه صورت حساب بانکی با مٌهر خیس به مشتریان در پیشخوان‌هایی که دارای دستگاه‌های خودبانک (VTM) و ( RTM) هستند،عملیاتی شده است.

وی اعلام کرد:همچنین مشتریان بانک شهر می توانند با حضور در پیشخوان‌ها ضمن  سرمایه گذاری در ” صندوق گنجینه زرین شهر” در هر زمان از شبانه روز به آن دسترسی داشته باشند.

پورزرندی در ادامه گفت: برداشت و واریز وجه، خدمات مبتنی بر کارت، افتتاح حساب سپرده سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت وصدور کارت نقدی،انتقال وجه بین سپرده‌ها و انتقال وجه بانکی، اعلام مفقودی و مسدودی کارت، صدور کارت هدیه،پرداخت اقساط تسهیلات بانک شهر، مسدود کردن اینترنت بانک و همراه بانک،انتقال وجه ساتنا،انتقال وجه پایا،ارایه صورت حساب،صدور ضمانت‌نامه بانکی، صدورتمکن مالی و …. از دیگر خدماتی است که تنها از طریق پیشخوان‌های شهرنت انجام می‌شود.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false