×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ؛ عبدالحمید رمضانی مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران گفت: امیدواریم با توجه به اسنادی که در دست داریم بتوانیم از حق باشگاه و مردم یک شهر در کمیته استیناف دفاع کنیم.

رمضانی با بیان اینکه امروز جلسه‌ای با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران، رئیس هیأت فوتبال و مدیریت استادیوم شهید وطنی برگزار و در مورد ادامه کار تیم فوتبال نساجی مازندران تا پایان فصل صحبت کردیم، اظهار کرد: باشگاه نساجی از ابتدای این فصل با مشکلات مالی زیادی دست و پنجه نرم کرده بود و حتی در چند بازی توان تامین مخارج تیم را نداشت.

وی افزود: تیم نساجی مازندران با کمک مردم و برخی از مسؤولان در تمام مسابقات با قدرت حضور پیدا کرد و با آمدن آقایان صنیعی‌فر و پرهام اوضاع باشگاه بهتر شد و دیگر مشکلی نداشتیم.

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران تصریح کرد: از هواداران نساجی می‌خواهیم همانند گذشته با آرامش در بازی‌های باقی از تیم حمایت کنند.

رمضانی در پایان به اتفاقات ورزشگاه شهدای ۷تیربابل اشاره کرد و گفت: امیدواریم با توجه به اسنادی که در دست داریم بتوانیم از حق باشگاه و مردم یک شهر در کمیته استیناف دفاع کنیم.

شنیده‌ها حاکی از آن است که جلسه استیناف پرونده ورزشگاه ۷ تیر بابل در رابطه با اتفاقات رخ داده در بازی نساجی و خونه‌به‌خونه مازندران با حضور نمایندگان دو باشگاه و اعضای کمیته استیناف در فدراسیون فوتبال برگزار می‌شود.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false