×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ؛ بهزاد برارزاده مدیرعامل آب و فاضلاب استان مازندران با تاکید بر مدیریت مصرف انرژی در روزهای تعطیل باتوجه به ورود گردشگران به استان گفت که ویلاداران استخرها را با آب آشامیدنی پُر نکنند.

مدیرعامل آب و فاضلاب استان مازندران ، در حاشیه جلسه مدیریت بحران در ساری در جمع خبرنگاران بیان داشت: با توجه به حجم گسترده حضور مسافران در مازندران کیفیت آب شرب استان به صورت لحظه‌ای رصد می‌شود.

وی اضافه کرد: بنا به دستور استاندار مازندران در جلسه ستاد مدیریت بحران که برای تعطیلات چند روز اخیر شکل گرفت آب و فاضلاب مازندران با تمام امکانات آماده خدمت رسانی شد.

مدیرعامل آب و فاضلاب استان مازندران ، اظهار داشت : در جلسه‌ای که با ۲۲ مدیر شهرستانی انجام شد آمادگی مازندران برای خدمت رسانی مطلوب به مسافران و همشهریان اعلام شد.

وی ادامه داد : تمامی چاه‌های مازندران که در دست بهسازی بود به همراه چاه‌های انتظار استان به مدار مصرف وارد شد.

برارزاده گفت: تمامی تمهیدات فنی و پشتیبانی جهت تامین زیرساخت‌های آب شرب مازندران اندیشیده شد.

وی ادامه داد: با هماهنگی‌های انجام شده با توزیع برق ساری و غرب مازندران تدابیر لازم برای اقداماتی که در صورت قطع برق بروز کند، تدبیر شد.

این مقام مسوول تصریح کرد : مسافران و شهروندان در صورت بروز مشکل، موارد را به سامانه ۱۲۲ گزارش کنند تا نیروهای کشیک ما در کوتاه‌ترین زمان مشکل را برطرف کنند.

با توجه به پیش بینی در پیش بودن گرمای بی سابقه هوا در روزهای آینده و به منظور حفظ سلامت شهروندان، هیات دولت با پیشنهاد وزارت بهداشت مبنی بر تعطیلی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در سراسر کشور موافقت کرد.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false