×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال  ؛ مهندس بهزاد برارزاده مدیرعامل آبفا مازندران با اشاره به اینکه این استان نیز همچون سایر استان‌های کشور با پدیده کمبود آب مواجه است افزود: کاهش نزولات جوی و گرمای هوا باعث افت ذخایر منابع آبی ، ایجاد پدیده خشکسالی و کمبود آب در برخی از شهرها و روستاهای مازندران شده است.

وی ادامه داد: علاوه بر تلاش همکاران ما در تأمین آب شرب ، از مشترکین محترم تقاضا داریم در این شرایط خاص ، آب را بیهوده هدر ندهند و از مصارف غیرضروری همچون شست وشوی جلوی درب منازل و مغازه‌ها، خودرو و آبیاری باغات و باغچه‌ها با آب شرب خودداری کنند و با استفاده از شیرآلات کاهنده در مصرف آب صرفه جویی کنند.

مدیرعامل آبفا مازندران با تاکید بر اینکه مدیریت مصرف و صرفه جویی به معنای عدم استفاده از آب نیست ، خاطرنشان کرد: هم استانی‌های عزیز تقاضا می‌کنیم تنها با ۱۵ تا ۲۰ درصد صرفه جویی در مصرف آب همکاران ما را در گذر از تنش آبی یاری رسانند.

وی ، تصریح کرد: صرفه جویی کار سخت و پیچیده‌ای نیست و به راحتی در امورات روزمره قابل اجراست.

برارزاده با بیان اینکه در ایام تعطیل و تابستان در شهرهای ساحلی و برخی روستاهای استان با افزایش مسافر و جمعیت سیار مواجه هستیم که تأمین آب شرب این افراد نیز بر عهده شرکت آب وفاضلاب است، افزود: آب شرب سالم و بهداشتی به سختی و هزینه بسیار به دست می‌آید و دراختیار مشترکین قرار می‌گیرد بنابراین انتظار می‌رود به پاس تلاش‌های همکاران ما، مردم عزیز آب را بیهوده هدر ندهند و از آن به عنوان کالای بارارزش که جایگزینی ندارد، استفاده کنند.

برارزاده، با بیان اینکه ۵۸ شهر و ۱۶۷۸ روستا تحت پوشش خدمات آبرسانی این شرکت قرار دارد، گفت: مصرف بالای آب در پیک مصرف باعث کمبود و یا قطع آب در برخی از شهرها می‌شود.

مدیرعامل آبفا مازندران در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: مشترکین می‌توانند موارد شکستگی و یا هدر رفت آب را به سامانه ۱۲۲ اطلاع دهند تا همکاران ما برای بررسی علت و رفع آن اقدم کنند.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false