×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ، جعفر احمدپور مدیرعامل گاز مازندران از گازرسانی به ۵۰۰ روستای استان تا پایان سال ۹۷ خبر داد و گفت: خدمات‌رسانی به مردم در نقاط مختلف از مسائل مهمی است که در دستور کار است و با قوت ادامه دارد.

وی اظهار کرد: تلاش برای گازدار کردن روستاهای بالای ۲۰ خانوار در استان مازندران با قوت در دست انجام است و تلاش‌های مختلفی از غرب تا شرق استان انجام شده و در حال انجام است.

وی با اشاره به گازرسانی منطقه هزارجریب شرق مازندران، افزود: هیچ‌گاه فکر نمی‌کردیم که روزی شاهد روشن شدن شعله‌های گاز در این مناطق دورافتاده و صعب‌العبور باشیم ولی اکنون آنچه در ذهن تصور نمی‌شد، عملی شده است و باید شاکر خداوند باشیم.

مدیرعامل گاز مازندران با بیان اینکه با هماهنگی انجام شده با وزارت نفت، همه روستاهای بالای ۲۰ خانوار در نقاط مختلف کشور از نعمت گاز برخوردار می‌شوند، یادآور شد: برهمین اساس ۱۵۱ روستای بالای ۲۰ خانوار شرق مازندران در دستور گازرسانی قرار گرفت.

این مسؤول گفت: از ۱۵۱ روستای بالای ۲۰ خانوار شرق مازندران، ۷۸ روستا در شهرستان نکا واقع شده است که بهره‌برداری از ۱۱ طرح گازرسانی به ۱۱ روستا اکنون اجرایی شده است و مردم از نعمت گاز طبیعی، سالم و پاک برخوردار شدند.

احمدپور اظهار کرد: برای گازرسانی به ۱۱ روستای منطقه هزارجریب نکا، ۱۱ کیلومتر شبکه و سه ایستگاه و یک‌هزار علمک جاگذاری شده است که ۱۲۰۰ خانوار منطقه شرق مازندران از نعمت گاز طبیعی برخوردار می‌شوند.

وی اجرای پروژه‌ها با کیفیت مطلوب و هزینه کمتر، بهبود فرآیند پروژه‌ها و کار در مدت زمان تعیین شده را از مهم‌ترین سرفصل‌های گازرسانی مازندران عنوان کرد و ادامه داد: رعایت ایمنی از مسائل مهم در کار است.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران خاطرنشان کرد: با وجود کوهستانی بودن منطقه و صعب العبور بودن مسیرها در استان مازندران، عملیات گازرسانی با جدیت در حال انجام و از طرف این شرکت، پایان سال ۹۷ اتمام گازرسانی به روستاها اعلام شده است.

این مسؤول از بهره‌برداری پروژه گازرسانی به ۲۷ روستای مازندران با اعتبار ۱۳۳ میلیارد ریال در دهه فجر امسال خبر داد و گفت: برای این روستاها بیش از ۱۱۹ هزار متر شبکه‌گذاری انجام شده است.

احمدپور افزود: در این روستاها یک‌هزار و ۵۰۰ علمک روی شبکه گازدار نصب شده و با گازدار شدن این روستاها و انجام فرایند اشتراک‌پذیری، یک‌هزار و ۲۵۵ خانوار روستایی از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شدند.

وی گفت: شرکت گاز استان با همه توان در تلاش است تا گاز طبیعی را به روستاهای بالای ۲۰ خانوار برساند و در ادامه این راه نیازمند تلاش و همکاری همه نهادهای خدمات‌رسان و همچنین تأمین اعتبارات است.

 

 

 

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false