×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲  
true
false

به گزارش رخداد شمال، بهمن صفری رئیس هیئت اسکواش استان مازندران در همایش تجلیل از قهرمانان نخستین دوره لیگ اسکواش مازندران در سالن امام رضا (ع) اداره ورزش و جوانان مازندران با اشاره به اینکه موفقیت‌های اسکواش مازندران در چهار سال اخیر مشهود بوده است اظهار داشت: مازندران در اسکواش در کنار سایر رشته‌های ورزشی مادر حرفی برای گفتن دارد.

وی افزود: اسکواش مازندران رتبه دوم ارزیابی اسکواش کشور را داشته است و این موفقیت بسیار سخت بوده که بعد از تهران پایتخت توانستیم کسب کنیم.

رئیس هیئت اسکواش مازندران با اشاره به اینکه ساخت کورت‌های اسکواش در استان به نتایجی رسیده است، تصریح کرد: کورت اسکواش بهشهر در ماههای آینده افتتاح خواهد شد.

 

 

 

صفری با بیان اینکه کورت اسکواش نور و کورت متحرک نور و کورت ساری را تاکنون در مناطق مختلف استان ایجاد کردیم، افزود: اسکواش کودکان و پایه را در مرکز مازندران ایجاد کردیم.

وی با اعلام اینکه تیم اسکواش بانوان مازندران به جمع چهار تیم برتر لیگ اسکواش کشور راه یافته بود، گفت: میزبانی اسکواش بین‌المللی در سطح رنکینگ جهانی را در مازندران صورت دادیم که سبب استعدادیابی بسیاری از اسکواش کاران مازندران شده است.

رئیس هیئت اسکواش مازندران با اشاره به اینکه اسکواش در استان زنده و پویا است، افزود: دوشنبه آینده مازندران میزبان اردوی تیم ملی دختران در رشته اسکواش کشور خواهد بود.

وی با بیان اینکه اسکواش مازندران در حوزه بانوان دارای موفقیت‌هایی در حوزه استعدادیابی بوده است، تصریح کرد: مازندران میزبان ۱۰۰ ورزشکار طراز اول دختران و پسران کشور در رشته اسکواش شد که این رویداد تحت عنوان جام شهدای حریم ولایت در آذر امسال برگزار می‌شود.

صفری با اشاره به اینکه وحدت و همدلی را در بین هیئت‌های ورزشی استان فراهم کردیم، تصریح کرد: به دور از کینه و نفاق برای اعتلای هیئت اسکواش مازندران تلاش خواهیم کرد.

در این مراسم از قهرمانان نخستین دوره لیگ اسکواش مازندران با اهدا هدایا و جوایزی تجلیل شد.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false