×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ تیر - ۱۴۰۵  
true
false

به گزارش رخداد شمال؛ در پی کسب عنوان رتبه برتر اداره کل دامپزشکی استان مازندران در جشنواره شهید رجایی، رییس و هیئت مدیره انجمن کلینیسین‌ها و رییس و هیئت مدیره انجمن داروخانه داران دامپزشکی این استان، طی پیامی، کسب عنوان را تبریک گفتند.

در این پیام آمده است:

جناب آقای دکتر حمزه آقاپور کاظمی

مدیرکل محترم دامپزشکی استان مازندران

سلام علیکم

با مسرت و افتخار، کسب عنوان دستگاه برتر در گروه سلامت و رفاه اجتماعی را در جشنواره ارزشمند شهید رجایی سال ۱۴۰۴ به جنابعالی و کلیه همکاران سخت‌کوش و متعهدتان در اداره کل دامپزشکی استان مازندران صمیمانه تبریک عرض می‌نماییم.

این موفقیت درخشان، که حاصل سال‌ها تلاش بی‌وقفه، مدیریت جهادی، برنامه‌ریزی دقیق و عزم راسخ مجموعه تحت رهبری شما در راستای ارتقای سلامت دام، غذا و در نهایت صیانت از سلامت انسان‌هاست، بهترین گواه بر کارآمدی و اثربخشی تلاش‌های شما و همکارانتان می‌باشد.

انجمن کلینیسین‌ها و داروخانه‌داران دامپزشکی استان مازندران، این کامیابی بزرگ را بهانه‌ای می‌داند تا مراتب سپاس و قدردانی خویش را از نگاه مساعد و حمایت‌های بی‌دریغ جنابعالی از بخش خصوصی دامپزشکی و به ویژه انجمن‌های تخصصی این عرصه ابراز دارد.

 رویکرد همراه و حامیانه شما در تقویت همکاری‌های سازنده بین بخش دولتی و خصوصی، نقش به سزایی در ارتقای کیفی خدمات دامپزشکی و وحدت رویه در مسیر تأمین سلامت جامعه داشته است.

این موفقیت بزرگ را به حضرتعالی تبریک گفته و از درگاه ایزد منان، تداوم توفیقات روزافزون جنابعالی و همکاران محترمتان را در خدمت‌رسانی هرچه بیشتر به صنعت دامپزشکی و مردم شریف استان مسئلت داریم.

 

رییس و هیئت مدیره انجمن کلینیسین‌ها دامپزشکی استان مازندران

رییس و هیئت مدیره انجمن داروخانه داران دامپزشکی استان مازندران

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false