×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال؛با روی کار آمدن دولت سیزدهم و تعیین کابینه، اینک نوبت به ادارات کل استانها خواهد رسید. یکی از این نهاد نهاد فرهنگ و هنر. و رسانه یعنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است که با تو وجه به تاکیدات مکرر مقام معظم رهبری به مقوله فرهنگ و هنر و رسانه، به نظر می‌رسد در این جایگاه باید نیروی انقلابی جوان و آشنا به مقوله فرهنگ سازی، هنر داری و رسانه مداری قرار گیرد. با توجه به این که وضعیت این اداره کل از دیدگاه برخی مسوولان و فرهنگ دوستان و هنرمندان، در کارآمدی موفق نبود، نیروی فعال رسانه ای و فرهنگی را طلب می کند
شاید با انتصاب این سه گزینه اتفاقات عالی برای اهالی فرهنگ و هنر و رسانه در استان رقم بخورد
۱ – حسن رمضانزاده دانشجوی ارشد مدیریت رسانه و تبلیغات و ارتباطات فرهنگی، فعال فرهنگی و رسانه ای مازندران، صاحب امتیاز چند رسانه در شمال ایران که در کارنامه خود مسئولیت های فرهنگی و رسانه ای استانی و ملی و بین المللی را داراست که مهمترین آن معاون فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری در هتل‌های مدینه منوره و مکه مکرمه و خود از مجربین فرهنگی و رسانه ای و کارمند سازمان فرهنگی و رسانه ای یعنی رسانه ملی است.
۲_قاسم عزیززاده گرجی که سابقه معاون فرهنگی اداره کل ارشاد و مدیر کلی کانون پرورش و فکری را در کارنامه خود دارد
۳-دکتر رحمت رزاقی که دکترای معارف و مدیریت روابط عمومی مدیریت آموزش و پژوهش در رسانه استانی و مشاوره مدیر کلی گردشگری و میراث فرهنگی استان را در سبقه خود دارد.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false