×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال؛ سیدمحمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به وجود ۱۲۰ شهرک ساحلی، ۳۵۸ نقطه ممنوعه شنا و ۷۱ تفرجگاه و مناطق گردشگری در استان از به کارگیری ۲ هزار نیروی پلیس، پلیس افتخاری و شرکت انتظام در طرح سالم‌سازی دریا خبر داد و گفت: در مجموع ۵ نفر برای تامین امنیت سواحل، مناطق تفریحی و گردشگری و محورهای مواصلاتی استان به کارگیری خواهند شد.

میرفیضی با اشاره به برگزاری اولین نشست فصلی فرمانداران و فرماندهان انتظامی شهرستان‌های استان مازندران با موضوع طرح تابستانه با محوریت طرح سالم‌سازی دریا با حضور استاندار مازندران و معاونان استاندار، معاونان و روسای پلیس های تخصصی، فرمانداران و فرماندهان انتظامی شهرستا‌ ها در سالن کنفرانس ستاد انتظامی استان اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین اولویت‌های فرماندهی انتظامی استان در اجرای طرح‌های تابستانه اشراف اطلاعاتی با تاکید بر دو مولفه پیش‌بینی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است.

فرمانده انتظامی استان مازندران، پاسخ به مطالبات مردمی را از دیگر اولویت های نیروی انتظامی در اجرای این طرح برشمرد و تصریح کرد: باید از ظرفیت‌ها، قابلیت‌های مشارکتی و همکاری متولیان طرح‌های تابستانه و سالم‌سازی دریا از جمله نهادهای دولتی و حاکمیتی برای پاسخگویی به مطالبات مردمی استفاده شود.

میرفیضی جلب مشارکت‌های مردمی برای اقناع‌سازی و همراه‌سازی مردم در اقتدار نرم را از دیگر مولفه‌های نیروی انتظامی برای کاهش آسیب های اجتماعی برشمرد و اظهار کرد: همراه‌سازی مردم در اقتدار نرم با گفتمان‌سازی و استفاده از ظرفیت رسانه‌ها به عنوان قدرت پلیس در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی به‌شمار می‌رود.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه جلب اعتماد عمومی از مهم‌ترین راهکارهای مشارکت‌های مردمی در تولید امنیت و انجام وظایف شهروندی است، تصریح کرد: پلیس افکارساز و حاکمیت افکارسازی موجب مقبولیت و محبوبیت و مرجعیت در بین مردم خواهند شد.

سرمیرفیضی با اشاره به وجود ۱۲۰ شهرک ساحلی، ۳۵۸ نقطه ممنوعه شنا و ۷۱ تفرجگاه و مناطق گردشگری در استان از به کارگیری ۲ هزار نیروی پلیس، پلیس افتخاری و شرکت انتظام در طرح سالم‌سازی دریا خبر داد و گفت: در مجموع ۵ نفر برای تامین امنیت سواحل، مناطق تفریحی و گردشگری و محورهای مواصلاتی استان به کارگیری خواهند شد.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به کاهش ۲۸ درصدی غریق در استان مازندران طی سال گذشته از افزایش ۸ درصدی سفر به استان از ابتدای سال‌جاری تاکنون خبر داد و بر برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی از استان‌های مبداء تاکید کرد.

وی با تاکید بر تعریف الزاماتی برای مدیران شهرک‌های ساحلی و مسؤول‌سازی دستگاه‌های متولی طرح دریا، افزود: استفاده از اقدامات فرهنگی و اثرگذاری آن در بین خانواده‌ها و مسافران تابستانی در سواحل دریا و مناطق گردشگری از دیگر موضوعاتی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false