×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال :  سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی استان مازندران در جلسه تعاملی با سازمان های خدمات رسان در ایام نوروزی، گفت: مهمترین انتظار پلیس از مردم همکاری و مشارکت آنان در ارتقاء امنیت اجتماعی در ایام نوروز است .

میرفیضی گفت:در یازده ماهه امسال ۴۱ میلیون شب اقامت در استان به ثبت رسیده است که این آمار نشان دهنده حجم حضور مسافران و گردشگران در این استان است .

وی با اشاره به وضعیت ترافیک در استان و این که امکانات ایجاد شده در استان تنها پاسخگوی نیاز مردم این استان است،گفت: با توجه به حجم حضور مسافران در استان در ایام مختلف سال و حجم گسترده مسافرت ها به این استان ،موضوع ترافیک در استان یک موضوع ملی است .

فرمانده انتظامی استان با اشاره به شور و اشتیاق مردم برای استفاده از مواهب الهی و دید وبازدیدهای نوروزی،افزود:باید تلاش کنیم تا مردم بتوانند در امنیت و آرامش کامل و بدون هرگونه دغدغه خاطری به مسافرت ها و انجام امورات خود بپردازند و این شادی و نشاط آنان تبدیل به غم و اندوه نشود وسفری ایمن همراه با شور و نشاط را با خود به ارمغان ببرند .

میرفیضی،خاطر نشان کرد: هرچند ارائه خدمت به مردم توسط دستگاه های خدمات رسان به صورت چند وجهی صورت می گیرد اما لازم است دستگاه های خدمات رسان با تعامل یکدیگر و ایجاد هماهنگی های منسجم و هدفمند به انجام ماموریت های خود بپردازند .

وی با اشاره به این که ، خدمت بی منت از وظایف ذاتی همه ماست،تصریح کرد:از مهمترین افتخارات پلیس ارائه خدمات مضاعف و متنوع بی منت به مردم و مسافران نوروزی در این استان است و در این ارتباط از تمام ظرفیت های سازمانی استفاده خواهد شد .

میرفیضی با اشاره به رویکرد پلیس بر جامعه محوری و رعایت حقوق شهروندی عامه مردم ، اظهار داشت: اولویت اصلی پلیس در انجام ماموریت ها توجه به حقوق شهروندی برای همه مردم و مسافران این استان است.

وی همچنین اظهار داشت:نگاه نیروی انتظامی به ماموریت ها نگاه قانونگرایانه و حرفه ای است و نیروی انتظامی خود را مدافع و نماینده مردم در حفظ حقوق شهروندی آنان می داند .

فرمانده انتظامی مازندران در خاتمه با بیان این که مهمترین خواسته مردم از نیروی انتظامی در ایام نوروز امنیت و آرامش اجتماعی ، برخورداری از ترافیک روان ، قانون‌گرایی و برقراری نظم و انضباط اجتماعی است،گفت:انتظار پلیس از مردم همکاری و مشارکت آنان در ارتقاء امنیت اجتماعی در این ایام است .

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false