×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال به‌نقل از از پایگاه خبری پلیس مازندران، سرتیپ دوم پاسدار سید محمود میرفیضی  فرمانده انتظامی مازندران در مراسم تکریم و معارفه معاون بهداشت، امداد و درمان فرماندهی انتظامی مازندران ضمن توسعه، نوسازی و بروزرسانی تجهیزات مراکز درمانی انتظامی استان در راستای ارتقا کیفی خدمات به کارکنان اظهار داشت: حفظ تن و جان در اسلام امری واجب است و جسم ودیعه ای است که خداوند در نزد انسان‌ها گذاشته است.
وی افزود: امروزه بهداشت و درمان در نیروی انتظامی با پیشرفت‌های علمی به یک موضوعی مهم تبدیل شده، چرا که در صورت نبود سلامت جسمی و روحی نمی‌توان ماموریت‌های محوله را به خوبی انجام داد و امنیت ایجاد کر

سردار میرفیضی با تاکید بر مطلوب سازی بهداشت فردی،اجتماعی،خانوادگی و محیط کار،گفت: رعایت اصول بهداشتی در جامعه باید به یک فرهنگ تبدیل شود.
وی سلامت روح را مقدم بر سلامت جسم دانست و خاطر نشان کرد: با توجه به حساسیت های خاص شغل پلیسی این امر مهم باید همواره مورد توجه قرار گیرد.
فرمانده انتظامی استان با اشاره به این که ارائه خدمات مطلوب تر باعث تسهیل در ماموریت ها می شود، اظهار داشت: نوسازی، بروز رسانی و توسعه تجهیزات درمانی قاعدتا یکی از اولویت های امروز ماست که موجب افزایش خدمات و حفظ کرامت کارکنان خواهد شد.
میر فیضی کار در مرکز درمانی انتظامی را کاری سخت و طاقت فرسا برشمرد و گفت :باید سعی شود با افزایش خدمات مطلوب رضایت مردم و مراجعان به این مرکز را فراهم کنیم.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false