×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲  
true
false

به گزارش خبرنگار رخداد شمال از شهرستان آمل ؛ سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران از دستگیری کلاهبردار ۹۰ میلیاردی در شهرستان آمل خبر داد و گفت: وی با وعده خرید و فروش خودروهای صفر کیلومتر اقدام به کلاهبرداری می کرد.

فرمانده انتظامی استان مازندران اظهار داشت: در پی کسب خبری و مراجعه ۶ شهروند به پلیس آمل مبنی بر کلاهبرداری میلیاردی از آنان از سوی فردی با وعده خرید و فروش خودروهای صفر کیلومتر، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی از مال باختگان مشخص شد، فردی در شهرستان آمل با وعده خرید و فروش خودروهای صفر کیلومتر با قیمت مناسب پس از چند مرحله تحویل به موقع خودروها با جلب اعتماد مشتریان در اقدامی متقلبانه پس از اخذ بیش از ۹۰ میلیارد ریال وجه نقد از شهروندان، اقدام به کلاهبرداری کرده و در حال حاضر متواری است.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی برای شناسایی و دستگیری متهم به کلاهبرداری از شناسایی مخفیگاه وی خبر داد و افزود: مأموران پاسگاه انتظامی دابودشت شهرستان آمل با هماهنگی قضائی در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه متهم را دستگیر کردند.

سردار میرفیضی، اظهار داشت: متهم در تحقیقات و بازجویی فنی پلیس به بزه انتسابی اقرار کرد.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false